12.7.2010

100 things about me

Päätin nyt toteuttaa tällasen 100 things about me -jutun, koska mun tekee mieli kauheesti postata muttei mulla ole oikein mitään postattavaa. Kameran sain toimimaan, mutta Roope on nyt Helsingissä joten mulla ei oo kuvaajaa. Asujakaan ei oikein ole, sillä en ole käynyt nyt missään enkä aio luultavasti pariin päivään tehdä muuta kuin käydä töissä ja ottaa aurinkoa. Perjantaina saatan suunnata Helsinkiin tuhlailemaan palkkarahoja, joten sillon saadaan taas kunnon postauksia kehiin.

Mutta aloitetaan nyt kuitenkin tää listaaminen. Kuvituksena vanhoja asuja.

1. Täytän huhtikuussa 18v

2. Jotenkin mua ahdistaa ajatella etten ole enää kauaa alaikäinen

3. Mä oon muutenkin tosi kova stressaamaan asioista

4. Rakastan suunnitelemista, kaikki pitää suunnitella aina etukäteen

5. Tavallaan se on ärsyttävää, sillä haluaisin osata elää päivän kerrallaan ilman sen kummempia suunnitelmia

6. Tällä hetkellä yksi suurimmista huolen aiheistani on se, että minne menen lukion jälkeen

7. Haluaisin Los Angelesiin opiskelemaan muodin parissa FIDM:iin

8. Mä vaan pelkään että en pärjäisi siellä yhtään, sillä siellä saattaa tarvita jonkinlaisia ompelutaitojakin

9. Vaatteiden, kenkien ja asusteiden suunnitteleminen on se mun juttu, ei niiden ompeleminen

10. Los Angelesin lisäksi mietinnässä on Lontoo, mutta en edes tiedä millaisia muotiin pohjautuvia kouluja siellä on jos on


11. Ulkomailla opiskelussa mua eniten pelottaa kielitaito

12. Tällä hetkellä mun ruotsin numero on parempi kuin englannin...

13. ...vaikka olen aina ollut hyvä englannissa

14. Tosin englannin parin viime kurssin huonoa numeroa saattaa johtua opettajasta

15. Sain keväällä koulussa hirveän innonpuuskan panostaa ruotsiin, sillä mä haluan kirjoittaa sen mieluummin kuin matikan

16. Sanakokeissa pärjäsin aina todella hyvin ja olin tunneilla aktiivinen ja suomensin kappaleet, mutta kokeet mulla meni päin helvettiä

17. Sama homma englannissa

18. Porukat jaksaa aina hokea mulle huonojen koenumerojen jälkeen että mä en oo tyhmä vaan pelkästään laiska

19. Omasta mielestäni olen ihan helvetin tyhmä...

20. ...ja kuulemma monen muunkin mielestä


21. Joskus vanhan blogini ajoilla ihmettelin että miksi kaikki kotikaupungissani vihaa mua, ja joku kerto että siksi koska olen niin tyhmä

22. Mikä syy se on vihata?:D

23. Mä ite vihaan tosi harvoja...

24. ...vaikka monet luulee että vihaan niitä

25. Mulla ei ole paljon kavereita, mikä johtuu varmaan lähinnä musta itestäni

26. Oon tosi ujo selvinpäin, mutta heti kun olen ottanut niin juttua riittää kelle tahansa

27. Mulla on taipumus nolata itteni kännissä...



28. ...ja kaikki jaksaa muistuttaa toilailuistani jälkeenpäin

29. Olen ehkä vähän piloille hemmoteltu, mutta toisaalta taas en

30. Siskoni ja veljeni ovat jo täysi-ikäisiä ja asuvat muualla, joten mä saan helpommin asioita kuin mitä he saivat mun ikäisenä

31. Porukat on tosi kovia pihtaamaan rahojansa, joten tänä kesänä ne pakotti mut töihin tienaamaan

32. Ensin olin töissä puhelinmyyjänä, mutta lopetin työt kesken koska työssäni ei ollut tuntipalkkaa ollenkaan

33. Nyt oon töissä tiskaamassa

34. Aluksi luulin että vihaisin kyseistä työtä, mutta itseasiassa mulla on ollut ihan mukavaa

35. Onneksi on enää kolme päivää töitä
 

36. Oon tosi kova shoppailemaan

37. Ikävä kyllä mulla vaan harvoin on rahaa shoppailuvimmani takia

38. Nykyään en saa enää viikkorahaa, koska tuhlaan rahani aina vaatteisiin sun muuhun

39. En ole koskaan osannut säästää

40. Saan rahaa vain aina sillon kun on joku tietty juttu mihin tarvitsen...

41. ...koska porukat ei luota siihen että osaisin käyttää rahoja järkevästi

42. Muuten mun porukat on tosi rentoja

43. Mun sisko ja veli on molemmat iskän lellikeitä, mutta mä oon aina ollu äitin tyttö
 

44. Osaan olla tosi mustasukkainen...

45. ...mutta välillä taas tosi välinpitämätön

46. Mä vihaan kotipaikkakuntaani Iisalmea...

47. ...koska täällä on niin kuollutta

48. Täällä ei ole oikein mitään vaatekauppojakaan eikä mitään tapahtumia

49. Kesäviikonloppuisinkin kaupungilla on ihan kuollutta iltaisin



50. Ihmiset täällä on tosi kieroja, kaikki puhuu paskaa toisistaan ja luulee tuntevansa toisen paremmin kuin toinen itse

51. Oon törmänny tähän juttuun monesti

52. Lisäksi monet keksivät ihan päättömiä juttuja, jos ei muuta juoruiltavaa ole

53. Mä rusketun tosi huonosti

54. Olen ottanut koko kesän aurinkoa niin paljon kuin mahdollista...

55. ...toukokuussa lintsasin monesti koulusta jos oli auringonottokeli

56. Oon kauheesta määrästä aurinkoa huolimatta edelleen tosi vaalea...

57. ...mun äiti on ottanut 1/4 aurinkoa siitä minkä verran mä oon ottanu, ja se on silti tuhat kertaa ruskeempi


58. Oon luonnostaan oikeastaan valkea...

59. ...mikä hävetti viime vuonna Turkin reissullamme

60. Miehet huusivat mulle ''nice colour'' koska olin niin valkea : D

61. Tällä hetkellä oon ruskeempi kuin koskaan

62. Mulle tulee huono omatunto jos istun itse koneella kun muilla lukee facebookissa että ''aurinkoa ottamaan'' jne

63. Muutenkin mulle tulee heti huono omatunto jos olen hetkenkään sisällä auringonottokeleillä

64. Mä en tykkää ihmisistä jotka valittaa kokoajan...

65. ...vaikka itsekin taidan olla melko kova valittamaan kun sille päälle satun


66. Mä en tykkää karkeista oikeastaan ollenkaan...

67. ...mutta sipsit uppoavat siitäkin edestä

68. Tykkään paljon enemmän suolaisista ruuista kuin makeista

69. Suolaa pitää aina lisätä

70. Mulla on pisamia ja mä vihaan niitä

71. Ne näyttää ihan joltain finneiltä tai pieniltä luomilta

72. Mulla on pisamia ympäri vuoden, mutta kesällä tietysti paljon enemmän

73. Mulla on ruskeat silmät...

74. ...mutta haluaisin että ne ois sellaset söpön vihreät



75. Ruskeissa silmissäni mua ärsyttää se ettei blondit hiukset käy mulle yhtään

76. Oon ollu kahdesti blondi, mutta molemmilla kerroilla muistuttanut ennemminkin porkkanaa

77. Haluaisin taas värjätä hiukseni blondiksi, tällä kertaa kunnolla

78. Mua ärsyttää jos en löydä kirpparilta mitään

79. Pelkään kauheesti hämähäkkejä ja muita ötököitä

80. Lisäksi pelkään ukkosta ja kaloja: D


81. Oon tosi kova rikkomaan tavaroita...

82. ...en vaan osaa pitää niistä huolta

83. Viikonloppuna rikoin kamerani, ja tänään puolestaan puhelimeni päätti pimahtaa

84. Oon kyllästyny gina tricotiin...

85. ...koska en enää löydä sieltä oikein mitään kivaa

86. Mua ahistaa ginassa myöskin se, että se on melko massavaatekauppa

87. Ruotsissa käydessäni tykästyin erityisesti bikbokiin...

88. ...muualta en löytänyt oikein mitään

89. Aina kun oon shoppailemassa, mulle tulee kauhee tarve käyttää kaikki rahat vaikken löytäisikään mitään kivaa


90. Haluaisin pistää koko huoneeni sisustuksen uusiksi...

91. ...mutta jotenkin se tuntuisi tuhlaukselta kun en asu kotona enää kuin pari vuotta

92. Mä en tykkää yhtään värikkäistä vaatteista, jotenkin vaan kammoksun niitä

93. Sen sijaan musta, harmaa, puuteri ja valkea ovat mieleeni

94. Mä suutun tosi helposti...

95. ...mut mun on vaikeeta olla suuttuneena pitkään

96. Rakastan mäkkiruokaa...

97. ...mutta nyt olen yrittänyt kovasti vältellä sitä

98. Oon tosi laiska lenkkeilemään tai muutenkaan urheilemaan...

99. ...ja kesäisin se näkyy koska mulla ei ole tanssiharkkojakaan

100. Lempparini on kana-ateria: D

1 kommentti:

  1. tää on kyllä jo vanha postaus mutta ajattelin kommentoida nyt ku luen tätä. Miten joku voi olla oikeesti noin samanlainen ! Yli puolet noista kohdista sopi muhun, ja oon ajatellu että oon ainut joka esim just suunitellee KAIKEN tai stressaa joka asiasta. oot ihana ! :)

    VastaaPoista