8.7.2010

it's a filthy hot mess

Nyt niitä lupailemani nellyn ostoksia! Näitten lisäksi paketista kuoriutui mustat tappokoroilla varustetut korkkarit, jotka ikävä kyllä olivat liian isot ja lähtivät takaisin. Myös ihana musta, selästä melkein kokonaan pitsin peitossa oleva mekko lähti palautukseen liian ison kokonsa vuoksi.

Bootsit alesta 10e. Nää ei oo yhtään mun tyyliset, mutta haluan koittaa näitä paljaiden jalkojen ja jonkun kivan mekon tai hameen kanssa.

En edes muistanut tilanneeni laukkua, huomasin sen vasta ku rupesin laittamaan palautuksia takaisin säkkiin: D Kaiken lisäksi luulin laukkua nettisivuilla punaiseksi, mutta menee se tollasena vadelmankin värisenä toivottavasti ihan hyvin. Tämä kanssa alesta 10e.

Olen etsinyt raitajakkua jo pitemmän aikaa, ja nyt sopiva yksilö löytyi. Kuolasin sen ginan raitajakun perään enemmän, mutta Turun eikä Tampereen ginoilla ollut kummassakaan kyseistä jakkua. Käskin siis äitin metsästää sitä mulle kaikkialta, ikävä kyllä tuloksetta. Nellyn jakku toimii kuitenkin hyvänä korvikkeena. Aluksi suunnittelin vaihtavani napit kultaisiksi, mutta koska mulla ei ole mitään kivoja kultaisia käsikoruja niin luultavasti annan valkeitten nappien olla. Tämäkin on alesta, hintaa en muista.

Tosta jakusta tulossa joku päivä parempaa kuvaa, sillä huomenna laitan ton luultavasti päälle juhlimaan lähtiessäni. Huomenna mulla on kauhee kiire, mutta yritän keretä postaamaan ne aiemmat vaateostokseni mitkä ovat vielä esittelemättä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti