17.7.2010

old ones

Päätin nyt ladata jotain vanhoja ja ei niin vanhoja kuvia nähtäväksenne. Niissä tulee aika hyvin esiin mun tyylin vaihtelevaisuus. Kyllästyn tosi nopeesti, ja noistakin alla nähtävistä vaatteista inhoan nykyään monia. Jos mua pyydettäis kuvailee mun tyyliä, en varmaankaan osais kuvailla sitä mitenkään. Ainoa sitä kuvaileva sana taitaa olla vaihteleva. Ostan vaatteeni lähinnä ihan perus kaupoista, mutta nykyään tulee ostettua aika paljon kirppariltakin.

Koru seppälästä.

Jakku kirpparilta ja ketjut ommeltu ite.

Hame topshop.

Mekko gina tricotista. Tää kuva on mun synttäreiltä, siks kruunu: D

 Rusettipanta h&m:n lasten puolelta tilattu.

Toppi h&m ja vyö gina tricot.

 Korsetti weekday ja hame bikbok.

 Ruutupaita kirppis.

 Hame asos.

 Hame gina tricot.

Neule kirppis, helmet kappahl.

 Mekko ja neule molemmat gina tricot. Mekon oon myyny kirpparilla pois.

 Neule gina tricot ja laukku kirppis.

Paljettirusetilla varustettu mekko gina tricot.

 Ruutupaita kappahl ja vyö gina tricot.

Farkkutakki äitin vanha, koru lindex.

Hame gina tricot.

Hame h&m, kengät kirppis. Ton hameen oon myyny kirppiksellä pois ja jakun ehkä kans.

Hattu h&m:n miesten puolelta.

Hame jc, vyö gina tricot.

Rippimekko tilattu joltain random sivulta netistä.

 Olkatopattu jakku gina tricot, mekko seinällä nellyltä tilattu.

Farkkupaita h&m.

Hame muistaakseni vero modan, pallokoru bikbok ja muut lindex.

Siinäpä niitä sitten riittikin. Mikä oli lemppari?

2 kommenttia:

  1. Oho, löysin tämän uuden blogisi vasta nyt tuolta blogilistalta.

    Olen lukenut aikaisempia blogejasi alusta asti ja on tosi ihanaa,että aloit taas bloggaamaan. Tätä on odotettu! :-)

    Kiva taas lukea kuulumisiasi ja nähdä sun toinen toistaan nätimpiä asuja!

    Toivottavasti et lopeta tätä bloggaamista enää!
    <3

    VastaaPoista
  2. SUGAR: Kiitti tosi paljon ihanasta kommentista, tosi kiva että tykkäät:)

    VastaaPoista