2.7.2010

there's no getting over

Tässä välissä mun pitäis varmaan kertoo jotain itestäni teille. Oon kyllä tosi huono kertomaan itestäni mitään, joten pysytään ihan näissä perusasioissa. Eli oon 17-vuotias ja asustelen Iisalmessa, jossa oon siis koko ikäni asunut. Haaveissa olisi lähteä lukion jälkeen ulkomaille, eli siinä parin vuoden päästä. Mä kirjotin aiemmin blogia yli vuoden, mutta talvella lopetin ihan henkilökohtaisista syistä. Siitä asti mun on kuitenkin tehnyt mieli kokoajan bloggailla, mutta jotenkin bloggaamisen huonot muistot on aina estänyt mua aloittamasta uudestaan. Nyt musta tuntuu, että oon keränny tarpeeks voimia ja oon valmis taas tekemään tätä. Tästähän mä tykkään ja tulen hyvälle tuulelle kirjoittamisesta sun muusta. Viimeksi asioihin vaikuttaneita iisalmelaisten ilkeitä anonyymikommentteja rajoitan sillä, että pidän kommenttienvalvonnan päällä ja julkaisen pelkästään asialliset kommentit.

Mä oon harrastanu tanssillista voimistelua koko ikäni, ja olen ollut jo monta vuotta Kristallit-nimisessä ryhmässä. Muita harrastuksia mulla ei sitten olekaan, paitsi nyt kesällä olen _koittanut_ käydä lenkillä: D Mulla on kaks koiraa, toinen on 13-vuotias cairninterrieri ja toinen on vuoden ikäinen jackrusselinterrieri. Lisäksi siskoni vuoden ikäinen volpino italiano asustelee meillä paljon. Siskoni on 21-vuotias ja veljeni 23, joten mä olen perheemme nuorin.

Siinä nyt oli kaikki perusjutut mitä osasin kertoa, toki voitte kysyä jos jotain mieleen juolahtaa.




Ostin vähän aikaa sitten kirpparilta tollasen satiinisen paidan 8e. Toi on kokoa 44, eli toodella iso, mutta menee kyllä kivasti vyön kanssa. Vyö on joku Roopen vanha, minkä joskus nappasin itselleni. Kengät on kans kirpparilta, maksoi muistaakseni 5e. Käsikoruista kaikki muut on Lindexiltä, paitsi toi pallokoru on Bikbokista. Ennen käytin pelkästään niittirannekkeita, mutta lopulta kyllästyin niihin ja tolla korulinjalla menen aika pitkälti tällä hetkellä. Ainiin, hapsulaukku on tilattu Nellystä äskettäin. Hihna on about metrin liian pitkä, enkä ole vielä saanut aikaiseksi lyhentää sitä. Tällä hetkellä hihna on siis rumalla solmulla... Tilailin Nellyltä muitakin juttuja, joita voisin tässä joku päivä esitellä muitten tilausten yhteydessä.

Mitäs tykkäätte ensimmäisestä asusta? Voisin mahdollisesti tässä joku päivä postailla vanhoja asuja, jos vaan kiinnostusta löytyy.

3 kommenttia:

  1. hei kivaa oot tullu takas! kivvaa.

    VastaaPoista
  2. Kyllähän se olisi mukavaa jos näkis niitä vanhojakin kuvvii;)

    VastaaPoista