4.7.2010

you got designer shades just to hide your face

Nyt sitä eilisen asua!
Kuvathan on otettu siis tänään, mutta mitäs pienistä. Töissä oli rankka ja hikinen päivä, kuten noista hiuksista varmaan huomaakin... Jotenkin musta tuntuu, että nää neljän tunnin työpäivät on paljon rankempia kun kuuden tunnin. Mähän siis olen töissä tiskaajana, luojan kiitos ns. puhtaalla puolella. Kuuden tunnin päivinä mulle jää aina luppoaikaa vähän liikaakin, mutta neljän tunnin päivinä tuntuu, että hommia kertyy kokoajan lisää ja lisää. No kuluupahan kaloreita siinä kiireessä ja ravaamisessa : D

Mä vihaan yli kaiken hiuksieni kiinni pitämistä. Mun otsa on jotenkin aina ollut iso ongelma mulle, siitä syystä tunnen itseni kauhean rumaksi joka kerralla kun otsikset ovat ylhäällä. Töihin mun on ollut kuitenkin pakko laittaa hiukset, otsikset mukaan lukien, tiukasti nutturalle. Joudun nimittäin käyttämään sellasta todella seksikästä hattua, jonka sisälle hiukset pitää tunkea. Tänään tein virheen ja jätin otsikset aloilleen, tuli muuten entistä kuumempi kun otsikset liimautuivat otsaan kiinni. Kaikki te, jotka näytätte kauniilta ilman otsiksia, olen kateellinen!

Olen ottanut aurinkoa jokaisena mahdollisena hetkenä toukokuusta asti, ja silti olen noin valkea? Kaikki muut perheestäni on jo luonnostaan ruskeita, joten voitte vaan kuvitella mitkä alennuuskompleksit mulla tulee kesällä kun ne on tuhat kertaa ruskeampia kuin minä, vaikkeivat olisi ottaneet edes aurinkoa... Kaikista pahinta on, että edes itseruskettava ei tee musta juurikaan ruskettuneen näköistä. Ihan niin kuin ei olisi tarpeeksi paha jo se, että hädin tuskin ruskettuu. Uskokaa tai älkää, mutta mulla on ihan helvetinmoiset rusketusrajat tällä hetkellä. Siinäpä riittääkin sitten miettimistä, että miten valkea mä oikeasti sitten olenkaan: D

Eli siis päällä oli ginalta tilatut boyfriend sortsit, joku random toppi, bikbokin tummansininen rakkausjakku, kirpparilta löytyneet aurinkolasit sekä laukku, ja h&m:n perusmustat balleriinat. Niin ja noi pitsipökät leikkasin mulle liian isoista pitsileggareista.

Mitäs tykkäätte?

2 kommenttia: