17.8.2010

Do you remember the nights we'd stay up just laughing

Tänään mun aamu alko ihanasti sillä etten löytänyt pyörän avaimia. Etsiessä kesti ikuisuus, joten lähtö viivästy sen verran että jouduin about juoksemaan kouluun. Onneksi kerkesin edes melkein ajoissa. Tällasta oli päällä:

Nyt meen värjäilemään hiuksia taas näin vaihteeksi, sillä ne mun tilaamat pidennykset nyt sitten vihdoin tuli. Jouduin tilaa ne suklaanruskeena, koska sopivia vaaleenruskeita ei ollu. Toivoin et mun hiukset ois sekottunu niihin uusiin tarpeeks ettei tartteis tummentaa, mutta koska pidennykset on sen verran pitemmät ku mun omat hiukset nii eron huomaa selvästi. Eli siis nyt länttään suklaanruskeen värin päähän. Harmi, nimittäin kerkesin vasta tykästyä nykyiseen väriin. Onneksi pidennykset sentään kerkesivät tulla, sillä mulla on huomenna koulukuvaus. Toivottavasti nyt sitten toi värjääminen onnistuu toisin kuin viimeks, koska en millään jaksais lähtee ostaa miljoonaa uutta väriä ja hiuksetki on jo tarpeeks kärsiny.

3 kommenttia:

  1. Onpa kiva huomata että olet palannut blogimaailmaan :) Olen ehkä vähän hidas kun huomasin sen vasta nyt, mutta mitäs tuosta... Tykkäsin kovasti edellisestä blogistasi, joten jään varmasti seuraamaan tätäkin!

    VastaaPoista
  2. Heippatirallaa! :)
    Olen iisalmesta ja luen blogiasi, mutta en missään dissausmielessä, en edes ymmärrä miksi ihmiset sitä aikoinaan dissasi. Varmaan jostain henkilökohtaisista syistä koska eihän blogissasi itsessään mitään vikaa ollut. Hei tykkään paljon tosta sun laukusta. Mistäs sen oot ostanu? :)

    Tsemppiä kouluun!

    VastaaPoista
  3. Noora: Kiitti!:)

    anonyymi: Mäkin vähän veikkaan että ihan vaan siks että ne vihaa mua muuten vaan, koska ainaki mun näkökulmasta tää on ihan perus blogi mitä on maailma pullollaan:D Laukku on h&m:ltä:)

    VastaaPoista