2.8.2010

I like the way it hurts

Tänään päällä tällaista:



Oon joutunu koko päivän nilkuttaa ton mun varpaan takia, nimittäin mulla lohkes siellä pipessä varpaankynsi melkein kokonaan. En oo vieläkään saanut sitä palasta irrotettua, koska se on niin lujasti kiinni. Nyt siis pidän vaan laastaria suojana tossa ja jos kipu tästä vielä pahenee niin huomenna suuntaan lääkäriin. Apua: D

Pistin eilen vihdoinkin uudet pidennykset tilaukseen, mutta tilauksen tehtyäni huomasin tilanneeni liian lyhyet pidennykset. Tilaukseen lähti 45cm pidennykset, vaikka tarkoitus olisi ottaa 55cm. Onneksi ne kuitenkin pystyy vaihtamaan, koska oon jo ikuisuuden oottanu että pääsen nykysistä pidennyksistäni eroon niin haluan kerralla kunnon pidennykset kun kerta vihdoin saan uudet.

Mitäs tykkäätte asusta?

3 kommenttia:

  1. Hirmu kiva asu ja varsinkin noi kengät on upeet!

    VastaaPoista
  2. Mulla ei oikeen lataa sun kuvat vaikka miten päivittäisi sivua :S oiskohan tinypicin vika..

    VastaaPoista
  3. Hanna: Kiitti:)

    Riikka: Voi harmi :s pitää vissiin seuraavassa postauksessa ladata bloggerin kautta kuvat jos yhtään helpottais lataamista: >

    VastaaPoista