14.8.2010

my new baby

Aamulla mua odotti kiva ylläri, nimittäin uusi puhelin! Oon tosi kova rikkomaan puhelimia, tällä hetkellä rikottujen puhelimien lukumäärä alkaa varmaan olla jo viiden paikkeilla... Viimeksi puhelin meni rikki kuukausi sitten, ja sen jälkeen käytössä on ollu äitin puhelin. Nyt sitten kuitenkin vihdoin sain uuden, ja päädyin valitsemaan nokia 7230. Hintaa sille tuli n. 150e, eli ei mikään kamalan paha hinta. Mua houkuttais tosi paljon kosketusnäyttöpuhelin, mutta tosiaan en uskalla ottaa sellasta ku rikkoisin sen kuitenkin. Toivottavasti tää puhelin nyt pysyis piiitkään ehjänä, oon nimittäin ihan rakastunu.


 Kriteerinä mulla oli uutta puhelinta metsästäessä saada se liukumallisena ja mieluiten pinkillä värillä, eli tässä puhelimessa nyt täyttyy ne molemmat. Lisäks tärkeetä oli musiikkiominaisuudet, mitkä nekin toteutuu puhelimessa hyvin. Jos joku kiinnostu, niin täältä voi lukea lisää puhelimesta.


Mitäs tykkäätte uudesta puhelimesta?

6 kommenttia:

  1. ihana puhelin!<3 mä oon katellu tota jo pitkään ja unelmoin siitä jatkuvasti. ootko tykänny siitä niinku käytössä, jos nyt kovin oot kerenny siihen vielä tutustua?:)

    VastaaPoista
  2. peppi: Mitä tähän mennessä oon kerenny käyttää niin on kyllä tosi helppo käyttää, kirjottaminen on helppoo jne:)

    VastaaPoista
  3. Tosi kivan näkönen tuo puhelin ja ihanan värinen! :)

    VastaaPoista
  4. mulla on samanlainen:)

    VastaaPoista
  5. Suvi: Kiitti:)

    anonyymi: Kannattaa!:>

    VastaaPoista
  6. mullakinon samanlainen mustana :) itse haluaisin uuden kävi tosi tylsäksi ja sekoilee tosi pahasti :(

    VastaaPoista