14.8.2010

pieces from my wardrobe


P.S Mua jotenki ahistaa ku google analyticsin mukaan peräti 93 iisalmeista on käyny mun blogissa, eli siis kolmanneks eniten lukijoita mulla on täältä. Missä on kaikki haukkukommentit?:D Vaikkei niitä olekaan niin jotenki mua ahistaa ajatus että suunnilleen iisalmelaiset vaan lukee tätä. Viimeks mulle tuli vaikka mitä kommentteja iisalmelaisilta, jopa hyvääki, mut mikä siinä on ettei nyt tule? Ei sillä että haluisinkaan, mutta ihmettelen vaan et mistä johtuu.

9 kommenttia:

  1. Mä en ainakaan oo Iisalmesta. :)

    VastaaPoista
  2. Täällä on yksi innokas lukija, mutta laiska kommentoija! Blogisi on ihana ja samoin tyylisi!

    En todellakaan ole Iisalmesta :)

    VastaaPoista
  3. vaikka oon iisalmesta, niin mun mielestä tää sun blogi on ihan kiva ja luen sitä ei-haukkumis mielessä:)

    VastaaPoista
  4. Ihana tuo paljettihame :)

    http://walkingintheairr.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. anonyymi: Jeps:)

    anonyymi: Kiitti:)

    anonyymi: Oot varmaan ainut, kiitti siitä:D

    roadrunner: Kiitti:>

    VastaaPoista
  6. Minäkään en ole iisalmesta. Oletko laihtunut viime kerrasta? Näyttäisi siltä :) Hyvältä näytät.

    VastaaPoista
  7. mäkin oon iisalmesta ja löysin tän blogin ihan vasta, enkä todellakaan haukkumamielessä kyylää! :D koska musta tää blogi vaikuttaa kivalta ja tykkään muutenkin sun vaatteista. ja lukisin tätä varmaan vaikken oiskaan iisalmesta.

    niin ja se miks tätä varmaan lukee moni iisalmelainen, nii ku ei täällä kovinkaan moni mitään suht laadukasta muotiblogia pidä, ja toki kaikki varmaan siks on kiinnostunu. ja periaatteella kaikki tuntee kaikki ja kaikki tietää kaikesta mennään.. :D

    VastaaPoista
  8. antsu: Apua et oo eka joka sanoo noin:D En kyllä usko että oon pahemmin laihuttanu ku en oo oikeestaan edes yrittäny laihduttaa, ennemminki tuntuu että oisin syöny vaan enemmän ku ennen ja näin ollen lihonu.

    anonyymi: Kiitti:) Pitääkö täällä ylipäätään kukaan muu blogia?

    VastaaPoista
  9. ei taida kukaan muu pitää. olet uniikki!

    VastaaPoista