13.9.2010

answers

Saatko kuukausi/viikkorahaa tai käytkö töissä? vai millä rahoilla ostat vaattees ja sun muut jutut? - Mä olin kesällä pari viikkoo töissä ja tienasin siinä ihan kivasti, joten suuri osa kesän shoppailuista meni niistä rahoista. Muuten porukat maksaa mulle kaiken jos tarviin jotain. En saa viikko/kuukausirahaa mutta siis ku pyydän niin useimmiten saan rahaa. Mikä on keskiarvos lukiossa? onko iisalmen lyseo susta hyvä koulu? - En ees tiiä mikä mun keskiarvo on, tuskin mikään kovin hyvä. On kai se ihan ok koulu, vaikee sanoo. Pidätkö ittees ns. feikkinä, ku sulla kuitenki on pidennykset ja tällasta? - Ei mussa oo mitään muuta ei aitoo ku hiukset, esim. en haluais ottaa ripsenpidennyksiä, tekokynsiä yms. Eikä mun mielestä oo mitenkään feikkiä jos haluaa näyttävämmät hiukset. Sitten alkaa mennä feikiksi jos on luonnostaan pitkät ja paksut hiukset ja ottaa pidennykset. Voisitko tehdä jonkun mielipidepostauksen? - Oon vähän miettiny tätä ja mulla ois parikin juttua mistä voisin kirjottaa, mut en aio silti ainakaa toistaseks tehdä mielipidepostauksia. Syynä ihan vaan se että edellisessä blogissa kerroin aika avoimesti kaikkea ja sain siitä sitten vaan paskat anonyymikommentit niskaan. Mitä aiot opiskella lukion jälkeen ja missä? - En tiedä vielä yhtään. Ois ihanaa opiskella muotijuttuja, mutta en oo ainakaan vielä löytäny mitään sopivaa koulua. Jossain vaiheessa aion ainakin käydä stylistikoulun, joka tosin kestää vaan puol vuotta. Yhdessä vaiheessa pohdin kovasti ulkomaille lähtöö mut oon pikku hiljaa alkanu luopumaan siitä ajatuksesta. Onko sulla paljon kavereita? Entä poikaystävää? - Ei mulla mitenkään kovin paljoo oo. Millaisena haluaisit ihmisien sinun näkevän? - Omana ittenäni, vaikka mun onki vaikee näyttää se puoli. Miks ihmiset sun koulussa inhoo sua, ku viime blogissa sanoit niin? - Sanoin että iisalmelaiset ylipäätään mutta joo. En oikein tiedä, joskus joku kommentoi että siks että oon niin tyhmä. Onpahan siinäki syy vihata sitten: D Mistä saat inspistä sun pukeutumiseen? - Lähinnä blogeista. Mistä ostit sun pidennykset? - Hairtradesta. Mitkä on sun lemppariblogit? - Näitä on monta, mut suomalaisista ainakin tickle your fancy, pure love ja honey i stole your jumper. Ulkomaalaisista puolestaan victoria törnegren, vanillascendet, style scarpbook, song of style ja fashion toast. Millon aloit seurata blogeja? - Niihin aikoihin ku oli precious me, eipä sillon tainnu muita blogeja oikein ollukkaan. Oiskohan se ollu joskus yläasteen alussa tai jopa ala-asteen puolella. Kenen tyyliä ihailet? - Ei taida olla oikein ketään julkkiksia joitten tyylejä sen kummemmin ihailisin, joten sanotaan tähän nyt vaikka noi bloggaajat mitä mainitsin. Mitkä asusteet susta on ihan 'must have' tänä syksynä? - Apua nyt pistit pahan ku asusteet ei oo ikinä ollu mulla se pääasia. Mutta luulisin että näyttävät korut, paksut huivit, ylipolvensaappaat jne. Miten lukiossa sujuu? - Riippuu vähän aineesta mut ihan ok tällä hetkellä. Mitä harrastat? - Tanssillista voimistelua. Kuinka pysyt noin hyvässä kunnossa? - Tän on pakko olla läppä koska en omasta mielestäni oo todellakaan mitenkään kamalan hyvässä kunnossa. Mutta siis oon harrastanu tanssia koko ikäni niin se on sitten varmaan vaikuttanut. Milloin aloit kiinnittää huomiota pukeutumisees? - Äitin mukaan oon aina kiinnittäny paljon huomioo edes jollain tapaa. Esim. ala-asteella mun oli pakko saada heti jotain vihreetä ku kuulin että vihree on muotia :D Ootko tyytyväinen ulkonäköös? - En oo. Missä haluaisit asua? - Los angeles tai Lontoo ois kiva, Suomessa ihan vaan Helsinki. Tuleeko sulle usein vaatekriisejä? - Melkeinpä joka päivä. Saatko paljon huomiota vastakkaiselta sukupuolelta? - Tuskin sen enempää ku muutkaan. Mitä ajattelet ku joku tyttö tuijottaa sua pitkään? - Mä vihaan sitä et pitää kyylätä päästä varpaisiin jne. Esim tänään joku kokkityttö tuijotti mua päästä varpaisiin ruokalassa ja sano kavereilleen jotain ''hyi vittu'' ja siis mullahan oli koeviikon takia ihan vaan trikoot, toppi ja huppari päällä :D Oisin ymmärtäny jos mulla ois ollu sellaset vaatteet mitkä yleensä, mutta tossa tilanteessa oli aika koomista. Terkkuja vaan sille kyseiselle tytölle! Kuinka usein juot? - Välillä monena viikonloppuna putkeen ja välillä taas on monta viikonloppua että en juo. Sanotaan nyt vaikka että about joka toinen tai joka kolmas viikonloppu. Vihaatko ketään? - Moni vois luulla et mä vihaan monia, mutta tosiasiassa vihaan vaan yhtä. Toki on sellasia ihmisiä joista en kauheesti tykkääkkään, mut viha on aika iso sana mun mielestä. Vihaako moni sua? - Vaikee sanoo, mut ainakin niin mä oon käsittäny vaikkei kukaan sitä suoraan oo tullu sanomaankaan. Lempileffa? - Näitä riittää, mut ainakin sinkkuelämän 2 osa yltää suosikkeihin. Tämän hetken lempibiisi? - En osaa sanoo. Mikä on sun toinen nimi? - Laura ja on mulla kolmaski nimi mutta en tykkää siitä yhtään. Romanttisin teko jonka joku on sinulle tehnyt? - Jääköön mun ja sen henkilön salaisuudeks:) Missä maissa olet käynyt? - Espanja, Turkki, Ruotsi, Viro ja Kanariansaaret. Kuinka pitkä olet? - n. 160cm. Mistä teet vaatelöytösi? - Ihan perus h&m, gina tricot jne ja nykyään aika paljon kirpparilta. Onko iisalmessa jotain tyttöjä, joidenka persoonaa/ulkonäkö kadehdit? - Ilmeisesti haluisit että vastaan sut kuka sitten oletkaan, mut en mä tähän oikein mitään osaa sanoo:D Miks kolmessa ekassa kysymyksessä on sama kellon aika, epäilyttää vähän että tuskin 11 lukijasta kaikki on just samaan aikaan kirjoittanut kommentin? - Mun on vaikee sanoo siihen yhtään mitään, mutta vähän vaikuttaisi että samalta henkilöltä tullu kaikki ne. Ja se mitä tulee tohon lukijamäärään niin blogilistalla mua tilaa tällä hetkellä 46 ihmistä, bloglovinissa 6 ja bloggerissa 10. Lisäks mun blogissa on viikottain noin 200 eri kävijää, että en kyllä tiedä mistä sä ton 11 oot repässy. Mikä on sun yhden päivän ruokamäärä? - Ihan normaali, en rupee sen kummemmin erittelee. Ootko ikinä ajatellu kauneusleikkauksia? - En. Sitten vaan jos joutuisin johonkin onnettomuuteen ja ulkonäölle tapahtuis joku pahempikin muutos. Kuka on sun mielestä teijän koulun kaunein tai kenen näköinen haluisit olla? - Ilmeisesti säkin haluisit että sanon sut, mutta en todellakaan rupee täällä puimaan mitään tollasia asioita. Millainen ihminen on susta kaunis? - En osaa oikein sanoo. Joskus sellanen josta huokuu sellanen tietty itsevarmuus, mutta toisaalta mua taas ärsyttää liian itsevarmat ihmiset jotka ei sitten edes ole niin kauniita mitä kuvittelevat olevansa. Onko sulla tulevaisuuden suunnitelmia? - Ei oo vielä pahemmin. Miks oot menettäny kaikki kaveris? - Suurin syy varmaan se klassinen virhe että kaverit jää vähemmälle siinä vaiheessa ku seurustelee. Ootko tyytyväinen nykyiseen elämäntilanteesi? Olisiko joitain asioita joita haluaisit muuttaa? - En oo tyytyväinen ja voisin muuttaa moniakin asioita.

14 kommenttia:

  1. jos nyt pilkkua viilataan niin Kanariansaaret kuuluu Espanjalle, eikä ne eri maata. Ainakin mulla on semmonen käsitys:D

    VastaaPoista
  2. jos nyt pilkkua viilataan niin Kanariansaaret kuuluu Espanjalle, eikä ne eri maata. Ainakin mulla on semmonen käsitys:D

    VastaaPoista
  3. ja kun joku sano, et miks kolmessa ekassa kysymyksessä on sama kellon aika niin minä kirjotin ne kaikki, tunnustan:D

    VastaaPoista
  4. anonyymi: Tiesin et ne kuuluu mut ajattelin et sama kai se on mainita ku ne on kuitenki erillään ite Espanjasta:D

    VastaaPoista
  5. miks et kerro sun poikakaveristas??? roopesta???

    VastaaPoista
  6. "tosiasiassa vihaan vaan yhtä."
    et usko muuten että nyt tekis mieli tietää kuka tää yks on : DD ihih

    VastaaPoista
  7. anonyymi: Koska en koe et se kuuluis tänne blogijuttuihin mitenkään: D

    anonyymi: Siinäpä riittää miettimistä:) Musta tuntuu että tää kyseinen henkilö tietää

    VastaaPoista
  8. mistä syystä sä vihaat kyseistä henkilöä, onkohan joku entinen hyvä kaverisi joka on tehnyt jtn vai? Koska itse en käsitä ihmisiä jotka vihaavat tosia ihmisiä ilman että se toinen on sanonut tai tehnyt jtn :)

    VastaaPoista
  9. anonyymi: En ala kommentoimaan sen tarkemmin että miksi, mutta sen voin sanoa että mut on tosi vaikee saada vihaamaan ketään. Pitää olla tosi hyvä syy että mä vihaan, eikä se monella keinolla onnistu.

    VastaaPoista
  10. Onko iisalmessa jotain tyttöjä, joidenka persoonaa/ulkonäkö kadehdit? - Ilmeisesti haluisit että vastaan sut kuka sitten oletkaan, mut en mä tähän oikein mitään osaa <-- en kyllä sen takia kysynyt sitä, että itseäni tarkottaisin. Ei aina tarvitse heti ajatella toisista noin..

    VastaaPoista
  11. anonyymi: Mut mun mielestä on outoo kysyä tollasta koska ihan ku mä täällä rupeisin tollaseen vastaamaan:>

    VastaaPoista
  12. No riippuu tietenkin ihan myös siitä, että miten kysymyksen kukakin ajattelee. Voithan sinä tuohon vastata että on/ei ?? ei kukaan pakota sanomaan mitään nimiä. :)

    VastaaPoista
  13. Hola! Oon vasta äskettäin löytänyt tän sun blogin ja oon tykästyny kovasti, mikä on ihan HUGE kohteliaisuus mun suusta, sillä suurin osa blogeista on niin järjetöntä ittensä mainostamista ja mainostajien haalimista, ettei mitään järkeä. Sun tyylistä ja tavasta blogata mä kuitenki oikeesti tykkään ja oot jotenki todella sulonen/söpö tyttö, josta tuntuis olevan ainesta vaikka mihin :) Tähän mun tykästymiseen saattaa vaikuttaa se, että oon sua muutaman vuoden vanhempi ja muistutat ehkä jotenki skidisti mua nuorempana, mikä on tosi hupaisaa hyvällä tavalla. Nyt ku mietit et miks kirjottelen tämmöseen vanhaan postaukseen ni se johtuu siitä, että mua rupes jotenki todella syvästi suomeksi sanottuna vituttamaan toi iisalmelaisten meininki. En tiedä muuta, ku mitä oot blogissas kertonu, mut nythän on kyllä ihan ilmiselvää, että muut tyylittömät ja laimeat iisalmelaiset (tytöt varmasti pääasiassa) on vaan kateellisia ja katkeria sulle, ku sussa on tämmöstä potentiaalia ja ainesta ja oot niin järjettömän herttanen yksilö. Mä arvostan sua ihan älyttömästi, ku jaksat pistää menemään muiden mulkkujen mielipiteistä välittämättä. Pidä blogis suunta ja tyyli samana, niin teet mut superiloseksi. Tämmösiä aitoja blogeja on enää tosi vähän ja toivon, ettet ikinä lähde siihen perseennuolemiseen ja turhan julkisuuden tavoitteluun mitä monetmonetmonet muut bloggarit tekee. Kiitti ja kumarrus! :) -Eve

    VastaaPoista
  14. anonyymi: kiitti ihan sika paljon ihanasta kommentista!:)

    VastaaPoista