20.9.2010

It's a cruel cruel world to face on your own

Pikaisesti päivän asua. Huhhuh että mulla menee bloggeriin hermot, kuvat pomppii minne sattuu eikä suostu tarkentumaan. Siksi siis pari viimeistä kuvaa photobucketin kautta ladattu.
Äiti kysy että oonko ruennu himouskonnolliseks ku mulla on toi ristikoru. Mä vaan tykkään ristikoruista, ja mulla on ollu jo pitkään haaveissa hankkia Antti Asplundin ristikoru. Kerran taisin jopa käydä kyttäämässä sitä herran sivuilta, mutta sillon oli joku käyttökatkos tai vastaava ja se sitten jäi. Jospa nyt joululahjaksi viimestään senkin hommaisin.

Istun tällä hetkellä sängyllä korkkarit jalassa ja mietin laitanko ne jalkaan huomenna vai en :D Ei houkuttais yhtään tepastella 8-15 kaikista inhottavimmissa korkkareissa, mut jotenkin mä vaan nään ne korkkarit huomisen asun kanssa. Mä siis suunnittelen asut yleensä edellisenä iltana, mut monesti käy niin et aamulla ei enää miellytä ja menee tosi pitkä aika ennen kun keksin jotain muuta.

5 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu! Noi kengät on ihanat :)

    VastaaPoista
  2. tosi upee asu! osu ja uppos. Ja tuo tukkakin alkaa näyttää jo paremmalta :)

    VastaaPoista
  3. Nuo tolppakengät ei ehkä ole ihan eduksi muuten tosi kivalle asulle :s

    VastaaPoista
  4. anteeks mut noi housut on aika hirmeet mun mielestä:D

    VastaaPoista
  5. Good point, though sometimes it's hard to arrive to definite conclusions

    VastaaPoista