7.9.2010

we're all alone now, I need something to sing about


Älkää välittäkö noista mun joka kerta samoista poseerauksista, oon huono tollasissa. Mutta siis päällä tänään oli tollasta. Ostin ton neuletakin kesällä Helsingistä ja kyllä kaduttaa, nimittäin tollanen samanlainen ja saman värinen on tosi monella. Mä inhoon sellasia vaatteita, jotka on tosi monella. Silti sorrun itsekin sellasiin, mutta enpä mä jaksa aina välittää jos kuitenkin tykkään vaatteesta paljon. Jostain syystä toi neuletakki varsinkin ärsyttää, sillä olisin voinut käyttää ne rahat johonkin muuhunkin.

Ajattelin että tekisin tällä viikolla kysymyspostauksen niin pääsisitte kyselee multa mitä mieleen juolahtaa, kiinnostaisko? Niin ja jos on jotain postaustoiveita niin heittäkää ihmeessä ku mulla on ideat melko vähissä.

8 kommenttia:

  1. Kiva asu. Mistä tuo neuleen alla oleva paita on ja millainen se on kokonaisuudessaan ? Näyttää kivalta

    VastaaPoista
  2. biscotte: Kiitti:>

    anonyymi: Se on h&m:ltä ja eestä vähän lyhyempi ku takaa, tässä jonkinlaista kuvaa:) http://i30.tinypic.com/24q34p2.jpg

    VastaaPoista
  3. ihan pakko näin alkuun sanoo että oot mun mielestä toooosi kaunis! :)

    kysymyspostaus kiinnostas kyllä! ja sit vielä jos pystyt niin esittelisit sun huoneen, laukun tai jotain tommosta kivaa:>

    VastaaPoista
  4. anonyymi: Kiitti:) Oon esitelly huonetta osittain jo aiemmin, mutta en taida mitään sen kummosempaa huonepostausta tehdä ku mun huone on ihan perus: D

    VastaaPoista
  5. mistä toi neule on? :)

    VastaaPoista