29.10.2010

all the way down with a freak attitude

Kuvailin tossa vähän syksytalvikevät juttuja. Ihan kaikkee en saanu kuvattua, lopussa syy miks:D

Karvajuttu h&m

Seeprahuivi h&m

Kauluri lindex

Paljettimyssy lindex

Kauluri vanhasta t-paidasta leikattu

Vaalee huivi ?

Karvahattu gina tricot

Valkee huivi?

Raitahuivi pieces(?)

Joo eli tosiaan mulla oli hirmu viritelmät että sain kameran sopivalle korkeudelle noita kuvia ottaessani. No se viritelmä sitten vähän horjahti ja kamera tippu aikas pitkän matkan lattialle... Kyllä se päälle menee ja kuviakin ottaa mut näytössä ei näy mitään, eli kuvaa ottaessa en nää millanen kuvasta tulee:D Ja aika hankala laittaa kans asetukset, niinku ilman salamaa ja ajastin jne. Toivottavasti se tosta korjautuis... 

p.s Mikä siinä on että sillon ku on rahaa niin kirpparilta ei löydy mitään ja sitten kun ei ole rahaa niin löytyyki kaikkee? Käytiin tänään nimittäin Sannan kans kiinalaisessa mut se ei ollu vielä auki niin piti siinä sitten tappaa aikaa ootellessa joten käytiin kirpparilla kiertelee. En ensinäkää ees katellu siellä kunnolla mut pari kivaa juttua ja vieläpä halvalla osu silmään... Tosiaan mulla oli rahaa siihen asti että kävin lindexillä, ostin nimittäin housut sieltä:D Mut niistä sitten lisää joskus ku ne on päällä.

4 kommenttia:

  1. Mulla on samanlainen raitahuivi :-)

    VastaaPoista
  2. eiiiiiii mä oon kateellinen sulle, minäkin haluisin ruskeet silmät!!:D

    VastaaPoista
  3. Toi kauluri on kiva ja Ginan karvalakki sopii sulle ihanasti! :-)

    VastaaPoista
  4. minkä merkkinen ja mallinen kamera sulla on?:)

    VastaaPoista