18.10.2010

google analytics

Menin tossa aikani kuluks kattoo vähän google analyticsiä. Kävijöitä mun blogissa on ollu sellaset 5000, joista vieläpä vajaa 1000 iisalmelaisia:D Kiva vielä ku tiettyjen tietojen perusteella tunnistaa tiettyjä henkilöitä jotka on käyny. Mut en nyt keskity nyt noihin vaikka ahistaa tottakai, vaan aattelin laittaa parhaimpia hakusanoja millä mun blogiin on päädytty.

nothing wrong with senja
blogin nimestä on päädytty jos jonkinlaisilla muunnelmilla, sekä ihan vaan mun nimellä pelkästään

senja iisalmessa
täällä ollaan

"sofi oksanen", "nude" 
ihan kiva kombo

asu lady gagan keikalle
mun asut onkin loistavia esimerkkejä;)

hiukset
löytyy

little rocha-vaatteita
anteeks mitä?

miten sun koulu
vois mennä paremminki

senja blogi iisalmi roope
tähän ei voi sanoo muuta ku että mitä ihmettä : D

shoppailu vaatteet
ite käytän ihan samoja ku muuallaki




Vinkiks vielä jos joku ettii mun blogia joskus niin kannattaa tsekata Lady Gagan - Vanity kappaleen sanat, sieltä löytyy oikeet sanat :)


P.S kyllä mulle voi rohkeesti ilmottautuu kaikki tutut jotka lukee mun blogia, kyllä mä huomaan monista että ne lukee : D

11 kommenttia:

  1. senja iisalmessa
    täällä ollaan

    senja blogi iisalmi roope
    tähän ei voi sanoo muuta ku että mitä ihmettä : D

    :DDDD

    VastaaPoista
  2. säälittävää porukkaaa, voisivat olla kirjottamatta kokonaan jos mitään asiaa ei ole. tulee jotenkin heti mieleen että ehkäpä taas jotain iisalmelaisia noi ylempien kirjoittajat. hankkikaa elämä kiitos

    VastaaPoista
  3. anonyymi: Nooh siinäpähän kirjottaa ku itekki saan aika kivat naurut siitä että jollain ei oo parempaa tekemistä:D

    VastaaPoista
  4. Mun blogiin taas oli päädytty hakusanoilla "näkyy hameen alle kuvia". Jos toi ei oo jo tarpeeks pelottavaa, niin entäs se että kyseinen henkilö oli viettänyt aikaa blogissa melkein 5 minuuttia... :S

    Mutta joo, Google Analytics on kiva kaveri :D Varsinkin tolle "senja blogi iisalmi roope"-haulle hajosin, miten uteliaita ihmiset oikeesti on :D

    VastaaPoista
  5. mistä ton google analyticsin löytää :oo en oo ikin kuullukkaa

    VastaaPoista
  6. anonyymi: Kirjota googleen google analytics niin siitä pääset sinne sivuille:)

    VastaaPoista