28.10.2010

I ain't never gonna change

Meillä on taas vaihteeks putkimiehiä kylässä päivittäin, viimeks ne ravas kesällä täällä. Tosi kiva tulla kotiin remontin keskelle ku huomenna alkaa just koeviikko ja tuun aikasin kotiin. Inhottaa kyllä herätä kesken päikkäreitten jos niitten pitää päästä mun huoneeseen:D Meillä on vielä kauhee kaaos täällä ku tavaroita on pitäny siirrellä yms et saa lattiaan porattua reikiä.

Tollasta oli päällä tänään. Meinasin eka laittaa sen mun maastonvihreen kauluspaidan tonne alle, mut sit tajusin et oon käyttäny sitä jo ihan liikaa nii laitoin sit kerranki jotai vähemmälle käytölle jäänyttä.

Ainiin ja se siitä matikan lukemisesta sitten, menetin nimittäin hermoni ku en osannu yhtä juttua ja luovutin:D Mä en tajuu sitä miten voin olla niin huono matikassa, kemiassa ja fysiikassa ku mun äiti on ollu kuitenki joskus opettaja ja opettanu niitä aineita, ja mun sisko ja veli oli lukiossa molemmat kympin oppilaita kyseisissä aineissa. Ilmeisesti oon sit jotenki vajaa:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti