26.10.2010

I won't tell anyone how your voice is my favourite sound

Tänään mun aamu alko tosi kivasti sillä, etten löytäny mistään mun mustaa hametta. Oisin tosiaankin tarvinnu sitä ton neuleen alla, mutta eipä siinä sitten auttanu muu kun laittaa pitkä musta toppi korvikkeeks. Kokoajanhan sitä piti olla alaspäin kiskomassa, mut onneks toi neule on sen verran pitkä että peitti sellasenaanki suhteellisen hyvin.

Mua jänskättää hirveesti että mitä Roope tuo mulle Turkista tuliaiseks, oon vihjaillu sille jo melko määrän kaikkee mitä voisin haluta:D Yks melko varma tuliainen tulee kuitenkin Helsingistä, nimittäin yks monkin neuletakki mitä kattelin Helsingissä käydessäni vähän sillä silmällä. Pitääpä toivoo että Robban tosiaan kerkee käydä hakee sen neuletakin, jos siellä on enää ees kokoja niissä.

Nyt ruokaa ja kouluhommien pariin! Perjantaina alkais koeviikkoki mut eipä oikein houkuta tuo matikan kirjan avaaminen...

7 kommenttia:

  1. Sopii tosi kivasti sulle toi paita :)

    VastaaPoista
  2. oli tänään aika kylmä, et oisit saanu laittaa enempi päälle. toi ois hyvä asu jos ois lämmintä joku 10 astetta, mutta tänään saatto olla parhaimmillaan pakkasta pari astetta ja neiti ihonvärisillä sukkiksilla liikenteessä. mut toi paita on kyl kiva:)

    VastaaPoista
  3. nyt on kyllä niiiin voitto fiilis ku löysin sun blogin! :-D

    luin vanhaa blogias aikoinaan ja tykkäsin tooosi paljon, joten kiva et nyt löyty tää uuus. :-)oot ihana!

    VastaaPoista
  4. Tanja: Kiitti:)

    anonyymi: Ei mulla ollu kylmä ku en ollu ulkona oikeestaan ollenkaan ja olihan mulla pitkä takki lämmittämässä:)

    anonyymi: Kiitti paljon!

    VastaaPoista
  5. ootteko vielä roopen kaa yhessä? jos ette, nii miks se tois sulle kaikkee ruliaisia yms? :D

    VastaaPoista
  6. anonyymi: Tilanne on tällä hetkellä vähän auki ku ei olla voitu puhuu asioista. Miksei tois, ihan yhtä läheisiä me ollaan vaikkei oltaiskaan yhessä:D

    VastaaPoista
  7. Toi neule on kyllä ihan tajuttoman ihana!

    VastaaPoista