25.10.2010

me today

Koin ihan käytännössä tänään maailman vaikeimman asian - elikkä omasta asusta kuvien ottamisen. Mikään taso ei ollu sopiva sille et sais koko kropan kuvaan ja tarkennus meni päin hemmettiä jne. Hovikuvaajani on matkoilla, joten omin kuvailuavuin pitäs pärjätä tää viikko. Huhhuh not my thing.

Kävin tänään kirpparilla pyörähtämässä hypärillä ja mäkkäriinki tuli eksyttyä. Sanna oli ihan ihmeissään ku kävin yksin mäkkärissä, mut ei se oo mulle pulma eikä mikään keskellä päivää ku ei siellä niin paljoo porukkaa sillon ole:D Koulun jälkeen mun oli tarkotus käydä salilla mut en sit jaksanu, eli kohta vuorossa lenkki sen sijaan.





Leikkelin tossa joku päivä omia hiuksiani sekä pidennyksiä siinä samalla. Pituutta lähti ihan kivasti, mut on noi nyt kyllä paremmat ku ennen. Se huono noissa edelleen on, että mun omat hiukset on tosi sileet ja noi pidennykset puolestaan tosi karheet. Siks näkyykin niin selvästi että mulla on pidennykset. Mun omat hiukset ei oo tosiaan kasvanu varmaan pariin vuoteen joten ajattelin että ehkä huonojen latvojen leikkaaminen auttais vähän. Hope so.

Mutta päällä siis villahousuhaaremit, valkee kauluspaita, lemppari kaulakoru ja lemppari sormus. Niin ja ton kauluspaidan alla musta korsetti käärittynä pienemmäks, ois nimittäin vähän liian törkeen näkönen pelkät rintsikat ton paidan alla.

Jos joku osais kertoo miten saisin hyviä asukuvia ite itestäni otettua, vinkkejä otetaan vastaan!:)

1 kommentti:

  1. Itselaukaisimella säätäminen on ihan sairaan ärsyttävää puuhaa, huomattu on... Kun kamera tarkentaa aina ihan väärin ja sit on tosi vaikeeta löytää se sopiva taso. :-D Mut siis kokeilemalla löytää parhaimman paikan itselle, ehdottomasti paras ratkaisu ongelmaan ois jalusta jonka oon itse ajatellut hommata piakkoin.

    VastaaPoista