13.10.2010

oon niin naurettava

Koitin nyt postauksen ajastamista, katotaan onnistuuko. Jos tää on nyt onnistunu, niin oon paraikaa Helsingissä tuhlailemassa rahojani ja valmistautumassa Lady Gagan keikalle. Jippii!

Meni aika pitkälle noi kommentit mitä tohon yhteen postaukseen tuli, joten poistin ne kokonaan koska kärpäsestä tehtiin härkänen. Tää on mun blogi ja mä voin kirjoittaa tänne ihan mitä haluan ja se on mun valinta, ei siitä tartte rueta arvostelee. Toki siellä oli ihan hyvääkin kritiikkiä, mutta osa kommenteista oli sitä luokkaa et en voinu edes julkasta niitä. Tästä lähtien taidankin tiukentaa linjaa tossa kommenttien julkaisemisessa, ja jätän kaikki turhat mollaukset julkaisematta. Yhdestä kommentista lähtee nimittäin aina niin sanottu kierre, että sitten muutkin innostuu arvostelemaan. Pidetään siis linja asiallisena jatkossa, ja mä edelleenkin aion kirjottaa ihan mitä mieli lystää. Ihan tylsäähän se olis jos miettisin ihan liikaa sanomisiani.

Tässä kuitenkin eilisen (tiistai) asua, joka oli kyllä aika kauhee mun mielestä. Aina ei voi onnistua:D Näättepähän näitäkin mun mielestä epäonnistuneita asuja, sillä yleensä jätän kokonaan kuvaamatta jos on ihan hirveet vaatteet. Nää kuvat on nyt lisäks tavallista huonomman laatusia, kiitos noitten ihanien kelien tuolla ulkona. Tuskin maltan oottaa joulua ja sitä että saan järkkärin...

Kuten tosta alemmasta kuvasta huomaaki, mulla on oikeen silmän alaluomen sisänurkka turvonnu ja se punottaa. Toi on vielä kaiken lisäks tosi kipee ja hyvä ku sain aamulla silmät auki. Ilmeisesti siinä on joku tulehdus, toivottavasti menee äkkiä ohi.

Mulla on muuten tällä hetkellä tiukka kuntokuuri meneillään, ja tarkotus ois saada tuloksia näkymään ja pian. En siis oo laihiksella, haluan vaan enemmän lihaksia näkyviin. Inhoon lenkkeilyä ja harkkojaki mulla on seuraavan kerran vasta syysloman jälkeen, joten oon nyt pitäny ihan vaan kotona kunnon hikijumppaa. Pari kertaa oon käyny lenkilläki, mutta se ei tosiaan oo mun juttu. Oon miettiny että pitäiskö kokeilla uintia, mut jotenki tuntuis oudolta uiskennella siellä mummojen seassa:D Pitää keksiä jotain, ehdotuksia saa toki heittää.

Palaillaan sitten torstai-iltana tai viimestään perjantaina:)

5 kommenttia:

  1. Itekki oon miettiny uintia ku ei lenkkeily innosta! :D mutta ei kyllä tosiaa tee mieli mennä polskimaan iisalmen halliin. Toivottavasti tulee paljon kuvamatskuuu Gagan keikalta!

    VastaaPoista
  2. Oletteko sinä ja/tai sun kaverit suosittuja Iisalmessa? :-) Olette ainakin kaikki tosi nättejä!

    VastaaPoista
  3. mene ihmeessä uimaan se on hyväksi! ja suosittelen myös ihan kuntosalia :)

    VastaaPoista
  4. mene ihmeessä uimaan se on hyväksi! ja suosittelen myös ihan kuntosalia :)

    VastaaPoista
  5. totaaa.. mitäs järkee sitte tossa on jos sä saat kirjottaa mitä lystää jos muut ei saa kommentoida miten lystää?

    VastaaPoista