16.10.2010

shop until you drop

Nyt oiskin sitten Helsingin ostosten esittelyn vuoro. Mulla oli kauheet odotukset varsinkin monkia kohtaan viime kesän jäljiltä, sillä sillon löysin kyseisestä puljusta vaikka mitä kivaa. Nyt liike tuotti pettymyksen, eikä sieltä lähtenyt mitään mukaan. Muuallakin oli aika heikosti kivoja vaatteita, mikä tällaselle melkeinpä kaikkiruokaselle shoppailijalle oli kauheeta. Masennuksen pelasti kuitenkin äiti, joka soitti mulle että haluanko viikonloppuna töihin. Tottakai mulle raha kelpaa, ja kerkesinkin jo klikkailla h&m:lle ja nellylle tilaukset. Tässä ois kuitenkin ne vähäset Helsingin ostokset (ainakin viime kertaan verrattuna).

Villahousut gina tricotista. En ois ehkä ihan heti kuvitellu lankeavani villahousutrendiin, mutta noi housut oli vaan niin ihanat että oli pakko ostaa ne.

Mun piti ostaa sinne Lady Gagan keikalle jotain päällepantavaa, ja päädyin sit ostaa tollasen verkkohameen weekdaysta. Merkiltään toi on cheap monday. Päällä toi näytti ihan kivalta ku sai noi verkot silleen kivasti aseteltua. Ehkäpä tota tulee vielä joskus käytettyä.

 Tää kuuluu taas siihen sarjaan mun ostoksista kun ''kohta pitää lähtee kotiin joten pakko ostaa vielä jotain''. Mä mietin ton ostamista tosi pitkään, mikä ei tosiaankaan oo mulle normaalia. Lopulta päädyin siihen että tuun käyttämään tota:)

 Mun kauluspaita villitys sai jatkoo, elikkä tollanen sama paita mikä mulla on maastonvihreenä niin tällä kertaa valkeena. Tosta ei ollu 34 kokoja enää jäljellä enkä tietenkään tajunnu että voisin kattoo joltai toiselta h&m:ltä noita, joten ostin sit ton 36 koossa. Onhan toi vähän iso mut ei se haittaa.

 Sitten vielä toinenkin kauluspaita, sekin h&m:ltä.

 Viimesenä mut ei vähäisimpänä jättimäinen rusettisormus h&m:ltä.

Suurin osa tuli siis ostettua h&m:ltä ikävä kyllä. Mulla oli kauhee ahistus että pakko ostaa monkista tai jostain edes jotain ku niihin pääsee niin harvoin, mut tosiaan nyt kävi niin ettei siellä ollu yhtään mitään mitä olisin halunnu ostaa. Ens kerralla sitten:)

Mitäs tykkäätte ostoksista?

Ainiin unohdinkin mainita että oon just syyslomalla :D En meinannu kuitenkaan tehdä mitään kummempia, muuten ku käydä tänä viikonloppuna ja sitten vielä ens sunnuntaina töissä. Muuten varmaan tulee vaan levättyä ja katottua varmaanki sinkkuelämää.

Niin ja tosta Helsingin reissusta vielä sen verran, että istuin Pasila-Helsinki junassa bb-Nikon vieressä:D Se oli ihan huippu ja just samanlainen ku talossa oli. Lisäks liikennevaloissa meitä vastaan käveli bb-Paul. Niin ja ku lähettiin sieltä keikalta niin ne kaikki Dancen tanssijat oli siellä hartwall areenalla. Yleensä en bongaa ketään missään, paitsi viimeks Sofi Oksanen oli samaan aikaan h&m:llä. Nähtiin kans pari bloggaajaa. Ainiin ja joku hullu huumetyyppi tuli kyselee onko meillä röökiä. Oltiin niinku keskellä keskustaa ja sillä vaan vilahti huumepiikki taskussa, huhhuh:D

5 kommenttia:

  1. Oi, tuo sormus on kiva! Mulla on siihen kuuluvat korvikset ja tykkään niistä hulluna :>

    VastaaPoista
  2. Söpö sormus! Muistatko paljonko sillä oli hintaa?

    VastaaPoista
  3. suvi: Kiitti:)

    tanja: Jos en ihan väärin muista niin n. 5e:>

    VastaaPoista
  4. Noi villahousut on aika kivat! Paljon maksoi?

    VastaaPoista