5.10.2010

want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Huhhuh, koko päivä menny psykologiaa lukiessa. Kannatti jättää uusintaan, ei tosiaan kannattanu. Jospa mä selviän. Oon nyt siis tosiaan lukenu tavallista enemmän, koska mun on ihan pakko saada hyvä numero. Tuntiaktiivisuus on se 4, joten jos kokeesta tulis 10 niin numeroksi saisin hyvällä tuurilla kasin. Iisalmen lyseolaiset varmaan tietääkin että kuka opettaja on kyseessä:D


Tänään ilmesty se suosikki, missä mainitsinkin jo olevani. Tällaseltapa näyttää:
En tykkää mun hiuksista yhtään tossa, mutta samapa tuo:D

4 kommenttia:

  1. kuka susta aina ottaa kuvia?

    VastaaPoista
  2. oi sulla on kiva blogi:) mä jään lukeeeen!

    VastaaPoista
  3. anonyymi: Roope, eli mun tavallaan poikaystävä: D pitkä juttu selittää mutta siis you got the point.

    maisa: Kiitoos:>

    VastaaPoista
  4. tosi kiva asu ja oot taas super sulonen!

    VastaaPoista