27.10.2010

your kiss is like whiskey it gets me drunk

Mun kuntokuuri ei oo onnistunu ihan niinku olisin halunnu. Mun reidet nimittäin näyttää vahvistuneitten lihasten myötä entistä isommilta, vaikka haluaisin saada reidet pienemmiksi. Mun reidet on ollu about ikuisuusongelma, enkä oikein keksi miten saisin ne pienemmäksi. Mulla siis tuppaa kertymään läskit reisiin, varsinkin sisäreisiin. Eli neuvoja otetaan vastaan miten saisin pienennettyä niitä : D Muuten kuntokuuri on edistyny ihan hyvin, vatsikset on ok ja käsilihaksetki alkaa näkyä.

Takiksi valitsin tänään French Connectionin takin, jonka ostin siis kirpparilta tossa jokin aika sitten. Toi on kiva ku toi on tollanen A-linjanen, ja ihan kivaa vaihtelua ku ei oo musta.

13 kommenttia:

  1. mä justii haluasin että mun reidet olis isommat.. tikkureidet on rumia, hyrrrr :o

    sulla on justii sopivat reidet! :DD

    VastaaPoista
  2. anonyymi: En mä ihan tikkureisiä sentään haluis, mut sellaset vähän ohkasemmat ku nyt on ois kivat:D

    VastaaPoista
  3. OHKASEMMAT REIDET???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? sullahan on jo?!?

    Anteeksi reagointi. Hämmennyin kovasti..

    VastaaPoista
  4. Itseasiassa oon huomannu et sun reidet on kasvaneet aika huomattavasti. Lopeta se bodaus.

    VastaaPoista
  5. miten sun kuntokuuri voi edistyäkkää jos sä käyt mäkissä syömässä yms yms? en tajuu :D mut miten oot saanu vatsalihaksias näkyviin mitä oot tehny? kiva takki :)

    VastaaPoista
  6. anonyymi: Ei se mitään:D

    anonyymi: Joo pitäs vaan keksiä joku muu keino pienentää niitä:D

    anonyymi: En mä nyt syömisiä rupee sen kummemmin tarkkailee ku kuitenkin aina voin kuluttaa syödyt kalorit pois:) Oon tehny joka ilta vatsiksia, noin puolen vuoden ajan jo itseasiassa mut välillä ollu taukoja etten oo tehny. Eihän ne nyt vielä missään unelmakunnossa oo, mut kyllä ne vähän näkyy jo:D

    VastaaPoista
  7. Sullahan on ihan täydellisen kokoiset reidet! Ja ihana asu :)

    VastaaPoista
  8. Ei sulla oo kyllä musta lihavat reidet, mutta jos haluut niitä pienentää, niin suosittelen pitkiä kävelylenkkejä! Ja vesijuoksu auttaa todella! Oikeesti, mulla on pienentyny ainakin tosi paljon! Ei siis mitään jalkalihaksia yms, ainakaan siis paljoa:D

    VastaaPoista
  9. Mun mielestä sulla on just kivat reidet, itsekin haluisin samanlaiset :D Mutta mulla on kans ongelma se, että läskit kertyy sisäreisiin, siihen ihan ylös. Ja pömppiskin löytyy eikä suostu hevillä häviämään :< Haluisitko tehdä postauksen siitä miten oot kuntoillu, jos sais vähän vinkkejä itsekin? :)

    VastaaPoista
  10. Hanna: En tosiaan oo mikään ekspertti niin tuskin osaisin kertoo mitenkään hyvin:D Mutta siis teen ihan perus vatsalihaksia yhden kappaleen ajan tietysti välillä tyyliä vaihtaen, sitten kans nostelen yhden kappaleen ajan puntteja esim selällään ja sit polvillaan jne. Jalkoja treenaan lenkkeilemällä, kyykkäämällä ja avaamalla niitä sillee jännästi selällään ja nostamalla sitten jalkalihasten voimilla ilman käsien apua ylös yms. Joskus teen kans selkälihaksia ihan normaalisti ja välillä zumbaan ihan nettivideoitten mukana:)Toivottavasti tajusit jotenkin:D

    VastaaPoista
  11. hei nyt mua häiritsee ja pahasti sillä mult on menny nyt jotain ohi. nimittäin mistä noi unelmashortsit on siis ostettu?=D

    VastaaPoista