22.11.2010

all I want for christmas is you

Vanhat lukijat saattaa muistaa että mulla oli viime vuonna joululahjatoivepostauksessa ihan sama otsikko:) Elikkä tässäpä olis mitä mä haluaisin joululahjaks tänä vuonna:

- varmaan kaikille tullu jo selväks mut sanotaan nyt vielä kerran: järkkäri! niin ja toi musta hökkeli tossa keskellä on kaukolaukaisin järkkäriä varten, tottakai tollanenkin pitää saada
- antti asplundin ristikoru(!!!) oon halunnu tollasta jo ikuisuuden ja nyt olis jo aikakin hankkia
- meikkisiveltimiä ja paaaljon, toivoin noita viime vuonnaki mut äiti ei tajunnu hankkia sillon ku muutaman
- lahjakortteja
- tigin hiusjuttuja (mutta ei kuivashampoota, viimeks toivoin sellasen ja sainkin ja se tyhjenty heti ja oli kuulemma kyse vaan tietystä erästä mutta heti ku vaihdettiin kuivashamppoo puteli uuteen niin päätti uusikin tyhjentyä itsestään)
- joku kiva hajuvesi, en tiiä miltä toi kuvassa oleva tuoksuu mut näyttää ainakin ihan kivalta
- nimikaulakoru carrien tyylin
- pari kirjaa; lauren conradin style ja gossip girlin nothing can keep us together, jota ei oo siis vielä ainakaan wikipedian mukaan käännetty suomeks
- suuuklaata ja paljon
- viimeisimpänä muttei vähäisimpänä rahaa, jonka törsään perinteiseen tapaan heti jouluaattona eri nettikauppoihin (oon alkanu jo valkkaa mitä voisin tilata:D)

Sellastapa, ei tossa nyt kovin paljoo mun mielestä oo. En tartte palavasti mitään muuta ku järkkärin, mut ois se kiva saada ainakin jotain noista muistakin.

9 kommenttia:

  1. Mun lista näyttää aika samalta, harmi vaan etten taida saada niistä mitään tänä vuonna:D

    VastaaPoista
  2. Jenna: Nooh aina kannattaa kuitenki toivoa;)

    VastaaPoista
  3. Siis saatko tosissan kameran lisäksi vielä rkäyttörahaa ja muuta joululahjaksi?

    VastaaPoista
  4. Saatko siis porukoiltasi vielä erikseen rahaa lahjaksi, vai saatko sukulaisilta etc.? :-) Mietin vaan että tuo järkkärikin maksaa jo aika kivasti.

    VastaaPoista
  5. Harvinaisen samalta näyttää lista täällä päässä! Mulla ainoastaan muutoksia, että haluan järkkäriini lisää objektiiveja, ja kyseisten kirjojen tilalta Paul Coelhon pari teosta :)

    -Tanja
    http://tanjasvita.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. onko sun vanhemmat tosi rikkaita ku järkkärin toivot ja rahaa ja vaikka mitä? :o

    VastaaPoista
  7. anonyymi: Kyllä mä ainakin viime jouluna sain rahaa sun muuta vaikka sain suht kalliin läppärin lahjaksi:)

    Beau: Joo saan sukulaisilta myöskin:)

    Tanja: Sounds good;)

    anonyymi: En mä tiiä, ei ne mitään köyhiäkään oo mut ei ne missää eniten tienaavienkaan listalla oo:D

    VastaaPoista
  8. hahha, sähän asut iisalmessa, vois kahtoo sun vanhempien tulot veropörssistä, tuskin ovat ylemmissä tuloluokissa ja mitä sit jos järkkärin saa, tietty voi saada rahaakin yms. eihän toi 1000D maksa ku tarjouksessa vajaa 600e.

    VastaaPoista
  9. anonyymi: Okei, mä harvoin ajattelen että kukaan ois mulle kateellinen mutta tosta sun kommentista ei kyllä kieltämättä paista läpi muu kun kateus:D

    VastaaPoista