11.11.2010

are you friend or foe?

Oh no, sitä mun vanhojen tanssimekkoo ei oteta vastaan ja vaihdeta uuteen ilmaseks, koska niitten mielestä se mekko on kuvassa luonnon valkee vaikka se mun mielestä on ilmiselvästi beige siinä:D Noh ei siinä mitään, myyn huutonetissä sen valkeen mekon ja tilaan uuden mekon itelleni. Linkkaan sitten tänne huomenna sen huutonetin jutun kunhan oon saanu mekon laitettua myyntiin:) Pitää kattoo jos laittaisin pari muutakin juttua siinä samalla sitten.

Mulla oli keskellä päivää kaks hyppytuntia putkeen, joten kokkailin kanasalaattia ja otin lopuista ostoksista kuvat. Mulla niin menee hermot tohon kameraan ku en osaa laittaa oikeita asetuksia siihen sitten millään...

Musta liivi nellyltä ja maastonvihreet housut lindexiltä. Noista housuista sitten joskus parempaa kuvaa.

Beige perustoppi nellyltä.

Musta pitsipaita kirpparilta. Yläselässä menee tollaset kivat napit.

Farkkuliivi nelly.

Maastonvihree takki vai mikä lie kirpparilta, makso huimat 5 senttiä:D

Harmaa jakku kirpparilta.

Neule lindex.

Korkkarit nelly.

Mitäs tykkäätte asusta ja ostoksista? 

En saanukaan uutta läppäriä vielä tänään, siinä kuulemma kestää vielä huomiseen et ne siirtää mun entisen läppärin kovalevyltä kaikki tiedostot siihen uuteen koneeseen. Niitä tiedostoja muuten on ja paljon:D

5 kommenttia:

  1. Tosi kiva tuo kirpparilta löydetty jakku :)

    VastaaPoista
  2. miks sä et julkase sulle laitettavia kommentteja, et halua mitään negatiivista julkasta, läppä!

    VastaaPoista
  3. anonyymi: Miks julkasisin? Ihan ajattelin kuule pitää asiallisena kommentit. Joten jos sulle on niin tärkeetä ruotia mua niin mikset tule suoraan sanomaan mulle? Taidan itseasiassa tietää kuka oot, et ei siinä mitään, enpähän kyllä tunne sua yhtään eikä pitäs sunkaan tuntee mua mutta silti sulla on jotain mua vastaan. Että onnee vaan sulle elämään, en tuu jatkossakaan julkasee kommenttejas:D

    VastaaPoista
  4. en ymmärrä miten teet noin kivoja löytöjä kirppareilta, tuntuu et aina ku mä käyn täällä iisalmessa louhenkadulla tai onnenpyörässä, en löydä MITÄÄN!! :D

    VastaaPoista
  5. ansku: Mulla on joskus sellasia kertoja etten löydä mitään mut sit taas välillä näitä tällasia että löytyy ihan kaikkee:D Pitää vaan malttaa penkoo hyvin, sillon löytyy yleensä parhaat.

    VastaaPoista