20.11.2010

help needed

Kuvasin aamulla meikkausvideon ja yritin sitten muokata sitä windows movie makerissa. Noh sain musiikin lisättyä ja videon nopeutettua kaksinkertaseks, mutta sitten ku tallensin videon ja yritin ladata sitä ensin youtubeen ja sitten bloggeriin niin se ei onnistunu väärän muodon takia. Sitä ei siis voinu tallentaa mihinkään muuhun muotoon, tai olis voinu ehkä mutta sitten ku sitä rupes lataa niin koko movie maker tilttas. Siinähän pystyy suoraan jakamaan sen youtubeenki, mutta sama homma ku yritti ladata sitä sinne niin se tilttas. On kyllä ihmeellinen tuo windowsin asennustyökalu ku siinä tuleva uusin meseki on aiikas omituinen ja viallinen mulla...

Nooh koitin sitten vanhalla movie maker versiolla, mutta se tyssäs siihen että en osannu laittaa videoo kaksinkertaselle nopeudelle. Koitin ihan kaikkea, enkä tiedä et onnistuuko se sitten ollenkaan.

Oon lataillu koko päivän kaiken maailman ohjelmia mitä oon eri keskustelupalstoilta löytäny, mut en oo osannu käyttää niitä enkä tehdä asialle mitään. Elikkäs apua tarvittais. Osaisko joku viisas ihminen kertoo että miten hemmetissä mä saisin sen videon tehtyä sellaseks, että se on kaksinkertasella nopeudella, siihen saa musiikin taustalle soimaan ja saan sen tallennettua sellasessa muodossa että sen voi ladata esim. youtubeen?

Kaikista ''parasta'' tässä nyt on se että oon onnistunu saamaan koko läppärin ihan tilttiin ja sekasin noitten latailujen ja tilttailujen takia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti