13.11.2010

if I had you, life would be a party it'd be ecstasy

Tässä sitä nyt dataillaan uudella läppärillä, vihdoinki. Jospa nyt onnistuisin pitää tän ehjänä... Oon nyt saanu suurin piirtein kaikki tarpeelliset jutut asennettua tähän, nyt pitäs vaan opetella käyttää tätä. Näppäimet on ihan erilaiset ku edellisessä läppärissä, joten älkää ihmetelkö jos kirjotusvirheitä alkaa näkymään:D

Mä en voi vieläkään uskoo että toi takki makso vaan 5 senttiä. En siis käytä tota ihan tolleen ulkotakkina vaan sisällä lähinnä. Pitäs vissiin käydä taas kunnolla penkoo kirpparia, jospa löytyis yhtä hyviä löytöjä. Mä en vaan uskalla mennä kirpparille sillon ku ei oo paljon rahaa ku sitten harmittaa jos löytyykin paljon kaikkee kivaa eikä mitenkään riitä kaikkeen rahat:D

Rupeen vissiin kohta kuvailee sitä mun vanhojen tanssimekkoo huutonettiin, mut päätin et en sittenkään linkkaa sitä tänne blogin puolelle. Mä nimittäin tilaan sen samaisen mekon mutta tällä kertaa ihan oikeen värisenä, joten ei oikein huvita paljastaa millanen mekko se on ku kuitenki semmoset 1200 iisalmelaista on käyny täällä blogissa. Ei sillä, että pelkäisin että joku hankkii samanlaisen, vaan sillä vaan että mä en halua että kukaan tietää etukäteen millanen mun mekko on. Ymmärrätte varmaan?

Mutta jos nyt on joku ei-iisalmelainen joka ois kiinnostunu ostaa vanhojen tanssimekkoo (käyhän se toki muuallekki käytettäväks) niin mulle voi laittaa sähköpostia niin linkitän sen huutonetin osotteen missä mekko on myynnissä:)

3 kommenttia:

  1. onks sulla uus kamerakin? tosi paljon parempia kuvia! :) hyvä löytö toi takki btw.

    VastaaPoista
  2. mennni: Ei itseasiassa oo, sain vaan vihdoinki asetukset kohdilleen että tuli selkeitä kuvia:D

    VastaaPoista