10.11.2010

it could be worse

Mun oli eilen tarkotus postata, mutta arvatkaa vaan menikö just läppäri rikki. Läppäri, joka oli mun hellässä hoivassa peräti 10kk. Huhhuh että oon taitava näitten laitteitten kanssa! Eli tosiaan näyttö meni paskaks, mut sisältö onneks säily ja sen saa pelastettua. Huomenna saankin sitten uuden läppärin, onneksi. Mä nimittäin en osaa enää yhtään olla pöytäkoneella ilman että niskat menee kipeeks, ku läppärin kanssa mä oon aina sängyllä enkä tuolissa.

Tänään pääs pari onnen kiljahdusta ku tulin kotiin ja mua ootti paketti, josta paljastui vihdoin mun vanhojen tanssimekko. No pian ne kiljahtelut muuttui itkuks, nimittäin mekko oli valkea. Sen ei todellakaan ollut tarkoitus olla valkea, enkä vahingossakaan oo voinu tilata sitä sen värisenä. Muuten mekko oli ok, ihan kiva häämekko jollekkin mutta ei ihan mua varten vanhojen tansseihin. Rustasin tossa loistavalla englannin taidollani pikku valitussähköpostin tilauspaikkaan, joten toivotaan että ne nyt voi tehdä asialle jotain. Jos ei muu auta niin pakko varmaan myydä huutonetissä se mekko, mut ongelmaks tuleekin sitten se että mistä löydän uuden...

Tässä ois nyt kuitenki eilisen ja tän päivän asua.
 Elikkä eilen päälle päätyi käyttämättä jääneet monkin paita ja h&m:n nude hame. Sitten vaan nakkasin kirpparilta ostetun ruutupaidan päälle ja tietty luottokorun ja valmista tuli.

Tänään puolestaan päälle pääty villahousut ja uus nellyn musta liivi. Noi kuvat on kyllä ihan järkyttäviä, koska noi on vastavaloon otettu näköjään. Jospa noista jotain selvää sais:D

Kuvasin tänään tosiaan niitä ostoksia, mut pari jäi uupumaan joten kuvaan ne vielä huomenna ja sitten tulossa postausta niistä:)

Wish me luck tohon vanhojen tanssimekkojuttuun!

5 kommenttia:

  1. Oii kiva asu :) Miten voi olla mahdollista että ne lähettävät sulle valkean mekon? Minkä värinen sen piti sitten olla? Toivotaan että sieltä mistä tilasit niin ottaavat pian yheyttä ja selvittämät tämän :S

    VastaaPoista
  2. anonyymi: En tosiaan tiiä, värivaihtoehdoissa oli kaikki perus värit plus viimenen vaihtoehto että samanvärinen mekko ku kuvassa, ja siinä kuvassa oleva mekko oli beige ja valitsin siis sen vaihtoehdon:D Toivotaan että ne tekis uuden oikeen värisenä ja ottais sen valkeen takasi:)

    VastaaPoista
  3. jos se näytti vaan se mekko kuvassa beigeltä mut oli todellisuudessa valkee. voitsä varmaan koittaa värjätä sen mekon ehkä, jos et saa palauttaa?:) paljon se muuten makso ja mistä tilasit?

    VastaaPoista
  4. jos se näytti vaan se mekko kuvassa beigeltä mut oli todellisuudessa valkee. voitsä varmaan koittaa värjätä sen mekon ehkä, jos et saa palauttaa?:) paljon se muuten makso ja mistä tilasit?

    VastaaPoista
  5. anonyymi: Se oli kuvassa sellanen beige mut sen nettikaupan mielestä se oli puhtaan valkoinen, eii todellakaan ollu kyllä. Ikävä kyllä sitä ei voi edes värjätä millään :s Tilasin yhestä ulkomaalaisesta nettikaupasta sen.

    VastaaPoista