25.11.2010

It’s about damn time to live it up

Huhhuh mikä siperia tuolla ulkona on. Ootan kauhulla 30 asteen pakkasia ku tollaset 13 astettaki tuntuu ihan pirun kylmältä. Kävin tänään tosiaan tekemässä uusintakokeen, joka meni kyllä niin penkin alle että ihme jos menee edes läpi. Piirtelin kyllä sellaset 45 minuuttia kokeeseen kaikkee mahollista, jospa niistä sais plussaa:D


Kivat noi sukat... Kävin eilen hakee postista mun h&m:n tilauksen, josta pääs heti päälle noi housut ja kengät. Ajastan tossa kohta huomiselle postauksen, jossa on pari muuta uutta juttua.

Mun on varmaan pakko rueta kohta nukkuu:D Mulle nous eilen illalla kuume joka kuitenki aamulla laantu, nyt tuntuu taas vähän siltä että kuume nousis taas. Kiva jos tuun just viikonlopuks ihan kunnolla kipeeks, mieluummin mä viikolla olisin kipeenä niin vois olla koulusta pois:)

2 kommenttia:

  1. kivat kengät!, ai sullakin kipee olo :/ oon ollu 3 päivää kipeenä ja nyt alkaa paranee päin olee:> vois siis juhlia viikonloppuna:), Mitäs itse meinasit viikonloppuna tehdä? :)

    VastaaPoista
  2. anonyymi: Ei mitään hajua, en tiiä vielä muuta ku että mulla on huomenna ja sunnuntaina treenit:)pitää jotain keksiä

    VastaaPoista