14.11.2010

right now

Oon ruennu keräilee koneelle mua inspiroivia asuja lookbookista ja blogeista, ja turvaudun niihin jos en keksi mitään päälle pantavaa tai mietin mitä vaatteita/asusteita mun pitäs ostaa. Tässä ois nyt muutama mun lemppari.

Kuvat: 1. Style scrapbook, 2. lookbook, 3. stockholm street style ja 4. lookbook

1. Koko asu toimii mun mielestä kivasti. Kunhan h&m vihdoin joulukuussa lähettää mulle collegehousut, tullaan mun päällä luultavasti näkemään tollanen asu kans.

2. Paita löytyy omasta takaa ja samantapaset housut kans. Vielä pitäs löytää joku kiva neuletakki, asusteetki ois jo valmiina mut saas nähä yhistänkö ite ruskeisiin asusteisiin ton asun.

3. Kumpaakaan vaatekappaletta en oikeestaan tarvii/halua, tässä lähinnä toimii toi harmaan ja maastonvihreen yhdistelmä.

4. Punainen jakku! Pitää penkoo vissiin kirppareita että sellanen löytyis. Tykkään kans tosta yhdistelmästä et mustaa pilkottaa farkkusortsien alta. Ite en ehkä yhdistäis vaan polvisukkiin, tulee nimittäin mun mielestä vähän liian ''pätkityt'' jalat.

Kuvat: kaikki lookbook

1. Mistä mä löydän tollasen karvaliivin? Toi on nimittäin täydellinen, oon jo vuoden halunnu tollasta pitkän mallista karvaliiviä ja mieluiten tollasella karvalla. Tilasin viime jouluna h&m:ltä samantapasen liivin, mut en tykänny niistä karvoista niin se lähti sitten palautukseen.

2. Koko asu on jotenki tosi söpö, kelpais mulle. Sovittelin tollasta päähommelia ginalla, mut se ei sitten näyttänytkään ihan niin kivalta mun päässä ku olisin halunnu.

3. Omistan oikeestaan kaiken tohon asuun tarvittavan, paitsi ton sävynen neuletakki puuttuu. I like! Kivan simppeli.

4. Pakko saada tollaset housut, noi on aivan ihanat. Neule on söpö ja toimii jotenki tosi kivasti tossa asussa.


Toivottavasti jollekkin muullekkin oli hyötyä tästä:) Eipä mulla muuta, ainiin paitsi vaihdan ihan kohta sen bannerin! Päädyin nyt siihen 2. vaihtoehtoon, vähän muunneltuna vaan.

3 kommenttia:

  1. Kivoja asukokonaisuuksia kaikki, voisin hyvinkin kuvitella sinun päällesi nuo kaikki :)!

    VastaaPoista
  2. tykkään :) muutes tos toisiks viimeses kuvas, onks toi hame ton pitune vai onks se korkeevyötäröine, jos sul on sellane? ja nii mistä oot ostanu :)

    VastaaPoista
  3. anonyymi: En osaa sanoo minkä pitunen hame tossa kuvassa on, mut multa iteltäni löytyy pelkästään korkeevyötärösenä. Ihan perus gina tricotista ostettu on se mun:)

    VastaaPoista