23.11.2010

russian roulette is not the same without a gun

Mun oli tarkotus rueta lukee torstaina olevaan filosofian kokeeseen mut jostain kumman syystä löysin itteni koneen äärestä. Onneks nukuin jo päikkärit, nimittäin mulle käy aina lukiessa niin että nukahdan about samantien jos en oo nukkunu hyvin. Joskus nukahdan vaikka olisin just nukkunu....

 Mun pää löi eilen illalla ja tänä aamuna ihan tyhjää ku mietin mitä laitan päälle, mut päädyin sit viime hetkillä kiskoo noi vaatteet ylle. Onneks sentään h&m:ltä tuli viestiä että mun tilaus on saapunu, harmi vaan että kerkeen hakee sen paketin vasta huomenna.

Lukemisen lisäks mun pitäs vissiin vähän siivota, onnistuin näköjään vaatekriisissäni tyhjentää koko vaatekaapin sisällön lattialle:D

3 kommenttia:

  1. ois tosi kiva jos pystyisit tehä jonku päivä kuvina postauksen jostain kivasta päivästä. :)

    VastaaPoista
  2. anonyymi: Pitääpä tehdä:) Kiitti ideasta!

    VastaaPoista
  3. Sitten ois kiva joku semmonen postaus, jossa me lukijat kerrottas, mitä puet päällesi ja sitten kuvaat asun ylläsi. Just vaikka että sanottas vaikka kolme asustetta (esim. toppi, helmet ja pillifarkut) ja sinun tulisi sitten pukea semmoinen asu jossa on ainakin nämä kolme mainittua juttua. :-) Tuli ehkä vähän sekava selostus!

    VastaaPoista