27.11.2010

shoes shoes shoes

Ajattelin että ois taas aika tilata uudet korkkarit jouluna. Kattelin tossa vähän nellyn tarjontaa, ja tässä ois mun lempparit. Nyt kysyisinkin teiltä, että mitkä noista mun kannattais tilata mieluiten?


Tällä hetkellä eniten tekis mieli tilata noi 4, mut 3 on kans toosi isossa mietinnässä. Kaikista mieluiten tilaisin nellystä nämä Jeffrey Campbellin kiilakorkkarit, mut mulle 200e on vähän liikaa kengistä. Oon kans miettiny yksien kivojen kenkien huutamista ebaysta, mut mulla ei oo kyseisestä puljusta mitään kokemuksia niin en sitten tiedä uskallanko.

11 kommenttia:

  1. mun mielestä 4 tai 5:)

    VastaaPoista
  2. Mistä noi neljännet kengät on? :o haluun semmoset!!<3

    VastaaPoista
  3. Kakkoset on kyllä ihanat, mutta voivat olla vähän epäkätsyt kylmällä säällä. 5 siis :)

    VastaaPoista
  4. henna: Nellystä, tässäpä ois suora linkki http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/nelly-shoes-427/new-dolores-427435-14/ :)

    VastaaPoista
  5. kauheat noin 200 euron kengät! Ajattelin, että ne ois ollu jotkut tosi kivat, mutta aivan kauheat.

    VastaaPoista
  6. ite tykkään eniten noista 4. ja 5. kengistä. Mut oon kuullu läheisiltä ihmisiltä et e-bay ois ihan turvallinen pulju :)

    VastaaPoista
  7. 4 tilasin itse! ja on tosi hyvät!

    VastaaPoista
  8. Sun blogis on ihan mahtava! Sul on tosi kiva tyyli :)

    (tilaa noi neljännet kengät! Just kivat.)

    VastaaPoista