5.11.2010

sorry

Mulla oli tosiaan nyt koeviikko joten en kerennyt postailla. Tänään mulla olis ollu filosofian koe, mutta meninpä nukkumaan pommiin. Heräsin siinä kymmenen minuuttia kokeen alkamisen jälkeen, eii yhtään ärsyttäny! Olin siis lukenu vielä koko edellisen päivän koetta varten ja ihan turhaan. Olin vieläpä yksin kotona joten porukat ei ollu herättelemässä, Roope oli käyny pimputtelee ovikelloo ku oli hakemassa mua ja oli heitelly kiviä mun ikkunaan ku ei tienny että en nukkunu ees mun omassa huoneessa:D Noh ei auta ku lukee uusintaan sitten uudelleen.

Postailutauosta ei nyt mitään anteeksi pyydeltävää ole, vaan ennemminkin näistä seuraavista kuvista. Kuten aikasemmin jo kerroinki, onnistuin rikkoo mun kameraa taas vähän lisää. Kuvia ottaessa ei nää ollenkaan millasia kuvista tulee. Kiva huomata tässä vaiheessa ku on jo pimeetä että kuvat on ihan heilahtaneita... Otin vielä kahdesta asusta kuvia mut toisissa kuvissa oli onnistunu jotenki menee zoomi päälle eli ne on ihan pilalla:D Aina ei voi onnistua. Ajattelin kuitenkin napata porukoitteni kameran käyttöön, jospa sitten onnistuis vähän paremmin.

Nyt mua kaduttaa että menin julkasee nää kuvat:D Lupaan etten enää ikinä julkase näin epäonnistuneita. Ainiin ja noista tekniikan jutuista puheen ollen mä taidan olla oikee ihmelapsi, onnistuin nimittäin rikkoo meidän tulostimen, mun läppärin näytön ja kaiken lisäks vielä läppärin laturin johdon jota pitää ite pidellä tietyssä asennossa että se suostuu lataamaan... Saas nähä tuleeko sitä järjestelmäkameraa joululahjaks. Menin jo lupailee porukoille että pitäisin tästä lähtien mun huoneen siistinä ja koko muun talonkin, mut eipä tuo oo ennenkää onnistunu.

Nyt mä rupeen kokkailee pihvejä ja sitten suuntaan kaupungille, hyvät illan jatkot! Pliis älkää sanoko noitten kuvien laadusta mitään, failasin ja that's it:D Parempi onni ens kerralla!

5 kommenttia:

  1. On minusta sinulla ollut huonolaatuisempiakin ja rakeisimpia kuvia ennenkin, että ei nuo kuvat ole edes niin pahoja! Mistä olet ostanut tuon liivin? :-)

    VastaaPoista
  2. mistä oot tilannu noi sun pidennykset? ja minkä pituset noi on?:)

    VastaaPoista
  3. beau: Minkä liivin?:>

    anonyymi: Hairtradesta, noi oli 55cm sillon mutta oon lyhentäny aika paljon noita niin en tiiä yhtään minkä pituset noi nyt on:)

    VastaaPoista
  4. Järjestyskameraa ei varmaan, ehkäpä meinasit järjestelmäkameraa? ;)

    VastaaPoista