22.11.2010

what's my name

Hups tuli taas vahingossa nukuttua kolmen tunnin päikkärit. Mikä siinä on ku aina ku pitäs nukkuu enintään tunti niin se vierähtää siihen kolmeen tuntiin? Oli mulla kelloki soimassa mut ei siitä vaihteeks mitään apua ollu.
Mun ois ollu tarkotus siivota tänään, mut sit se meniki siihen että otin miljoona turhaa kuvaa mm. asusta koska kamerassa kaikki kuvat näytti huonolta. Koneella katsottuna kelpuutin sitten lopulta ensimmäisenä otetun..
Näin jossain blogissa tollasen asun (en nyt kuollaksenikaan muista että mikä blogi se oli, tuli nimittäin kahlittua blogeja siinä kolmen aikaan yöllä) ja päätin sitten itsekin kokeilla ku toi kirpparilta ostettu paita on jääny käyttämättä. Tosin jouduin vähän soveltaa tota paitaa sen pituuden takia, joten päädyin sitten tunkasee sen osittain tonne sortsien sisään. Väsäsin pitkästä aikaa Wang-tyylisen letin itelleni, josta tuli kyllä aika huono. Ainiin näytin kuulemma sairaanhoitajalta tänään, tack så mycket.

Tein muuten elämäni mokan perjantaina ja menin ilmottautumaan ruotsin ylioppilaskirjotuksiin:D Ajattelin hoitaa sen vaan äkkiä pois alta ku musta vähän tuntuu että se pitää vielä uusiakin. En ees tiiä että miten mun kannattais lukee. Oon kyllä muuten ihan hyvä ruotsissa nykyään, mut kokeet aina kusahtaa ku mulla ei taida olla perusasiat ihan hallinnassa. Paremmin mä kuitenkin ruotsin handlaan ku matikan, nimim. viime matikan kurssista nelonen... Oisin toki voinu uusia sen, mut jotenki tuntuu että en osais yhtään sen enempää niitä asioita vaikka tekisin uudestaan sen kokeen. Sitä paitsi mulla on uusinnassa jo filosofian koe josta nukuin siis pommiin, pitäs vissiin alkaa lukee.

Kirjottaako joku muu tänä keväänä jotain ainetta/aineita?

1 kommentti: