30.11.2010

the whiskey rocks how you caught my eye

Olispa äkkiä joulu, mä en nimittäin tykkää yhtään tästä mun kuvien laadusta. Päätettiin porukoitten kanssa, että ne antaa mulle lahjaksi rahaa jolla voin sitten itse ostaa mieleisen järkkärin. Jää mulla onneks muuhunkin rahaa, nimittäin käyn joulun pyhinä kolmena päivänä töissä. Näillä näkymin tilaan parit jutut ebaysta ja luultavasti new lookista:)

 Tänään päällä oli tollanen perus tylsä asu. Meinasin jäädä kotiin aamulla ku oli niin kipee olo, mut raahauduin sitten kuitenkin kouluun enkä jääny pahemmin pähkäilemään vaatteita. Tuntuu että nykyään ois kokoajan vaatekriisi, koska ei huvittais aina samoissa vaatteissa olla. Mun tilille oli tullu rahaa joten kävin mäkissä ja vähän shoppailemassa hypärillä.
 Jakku kirpparilta.

Neuletakki lindexiltä.

Neule kans lindexiltä. Tossa on tollanen kiva lörttöjuttu jonka saa vaikkapa pään yli laitettua sillee jännästi. Näätten sitten ku on päällä:)

3 kommenttia:

  1. Ei oo tylsä asu! Tosi kiva ja rento :) Missäs oot töissä?

    VastaaPoista
  2. kajsa: Kiitti:>

    beau: Käyn aina sillon tällön äitin työpaikalla tiskaamassa jos sinne ei saada ketää muuta:>

    VastaaPoista