9.12.2010

black and white

Mua ootti tänään kotona kiva paketti, elikkä vanhojen tanssimekko. Noh ei se sitten ollukkaan niin kiva paketti enää siinä vaiheessa ku avasin sen, sieltä nimittäin löytyi punainen, täysin erilainen mekko minkä mä olin tilannu. Viimeks tosiaan ku tilasin vanhojen tanssimekon niin mekko oli kyllä oikea, mut väri väärä. Voitte vaan kuvitella mitkä itkupotkuraivarit mä sain ku jo toistamiseen tuli väärä mekko. Lähetin sitten sähköpostia firmalle josta tilasin sen mekon, ja selvisi että mun mekko oli vaihtunu jonkun toisen kanssa lähettäessä niitä. Se mun mekko on nyt sit tällä hetkellä Edinburghissa ja siellä asustavan tytön mekko puolestaan mulla. Mun pitää nyt lähettää se mekko sinne ja postimaksu maksetaan mun puolesta. Edinburghista puolestaan lähetetään se mun mekko sitten tänne. Toivottavasti se nyt tulis pian!

Nyt kuitenkin asua. Asetukset näköjään ihan pielessä, kiva huomata aina näin jälkikäteen.
Toi paita on kiva ku se on takaa pitempi ku eestä, tosin mulle ehkä vähän liianki pitkä ku toi paita on kokoo 36 kun ei ollu pienempiä. Mun on jo aikakin tilata uudet korkkarit jouluna, koska oon kuluttanu noi kiilakorkkarit jo ihan puhki. On mulla toki muitaki korkkareita, mut noilla on kyllä kaikista mukavinta kävellä. Jospa löytäisin saman kaltaiset ebaysta. Meinasin laittaa tänään ylipolvensaappaat mut en sitten laittanutkaan, koska jotenkin en vaan enää tykkää niistä mun saappaista ku ne on löystyny niin paljon.

Pakko ottaa pikaset päikkärit ennen salkkareita, joten tän enempää tekstiä ei oo tällä kertaa luvassa:)

7 kommenttia:

  1. oi sulla on tosi kiva blogi ja sun vaatteet on tosi ihanii! :)
    Seurataisitko mun blogia via bloglovin'? ;)

    VastaaPoista
  2. vanhojen______tanssimekko

    VastaaPoista
  3. vanhojen_____tanssimekko

    VastaaPoista
  4. miks valitat aina huonosta kuvanlaadusta ja vääristäasetuksista, mutta et tee asialle mitään? esim. osta uutta kameraa!

    VastaaPoista
  5. ylempi anonyymi: ?

    anonyymi: Jos oisit seurannu tarkemmin tätä blogia niin tietäisit että saan joululahjaksi järkkärin:)

    VastaaPoista
  6. anonyymi: ilmeisesti ei ole itelläs hallussa jos et tienny että vanhojen tanssit kirjotetaan erikseen:D

    VastaaPoista