7.12.2010

cunx tuesday

Mulla jäi vissiin toi ''loma'' vähän päälle, joten en jaksanu yhtään miettiä pukeutumista tänään ja nukuin aamulla vähän pitempäänkin. Eli nyt vaan tollasia random kuvia. Leikkelin parit voguet ja ellet ja päädyin sit laittaa noi kaks kuvaa kehyksiin ja seinälle, loput laitoin vaatekaapin ovien sisäpuolelle.

Huomenna ois taas pitkät treenit luvassa, joitten jälkeen postailen sitten asua ellei tule mitään esteitä. Jes enää kaks tavallista koulupäivää, sitten koeviikko ja vihdoin loma!

3 kommenttia:

  1. Rakastan tuota mekkoa !

    VastaaPoista
  2. ihan outoo, ku tavallisesti susta saa ihan eri kuvan ku täällä blogissa, ku täällä ku lukee niin sullahan on omia mielipiteitäki ja oot ihan eri ihmisen oloinen täällä kuin oikeesti??

    VastaaPoista
  3. anonyymi: No ilmeisesti et tunne mua kovin hyvin koska kyllähän mulla mielipiteitä riittää enkä mitenkään häpeile niitä:D ennemminki täällä blogissa en sano niin paljon mielipiteitäni kun muuten. ja jos oon eri olonen ku muuten niin johtuu vaan siitä että mun on vaikee olla oma itteni varsinkin jos on paljon ihmisiä:)

    VastaaPoista