28.12.2010

guess who's here!

 Mukana tuli kaks objektiivia, ihan perus ja sitten zoomikuvaukseen tarkotettu, eli toi mistä alempi kuva on otettu. Kahlasin ohjekirjan läpi mut en tajunnu siitä juuri mitään, onneks mun sisko osas neuvoo jotain edes ku se itekkin sai just joululahjaks järkkärin, tosin nikonin d3100. On se kuitenki melko samankaltanen ku toi mun. Napsin tossa vielä pari kuvaa testiks, ei nyt varmaan mistään parhaasta päästä oo ku en tosiaan osaa käyttää noita asetuksia vielä kauheen hyvin.
 Mua tais jopa vähän kaduttaa ennen ton järkkärin saapumista et ostin sen, ku aloin miettii mitä kaikkia kivoja vaatteita mä oisin saanu niillä rahoilla ostettua. Mieli muuttu kyllä heti ku sain järkkärin käsiini, sillä vaatteita kerkeen ostaa myöhemminki. Harmittaa ehkä vähän silti että mulla jää nyt alennusmyynnit kokonaan välistä:D

Nyt aattelin rueta käymään tota ohjekirjaa vähän tarkemmin läpi, pitäs vissiin kattoo mukana tulleista cd-levyistäkin ohjeita kameran käyttöön. Kyllä mä ehkä joskus vielä opin tota käyttää:)

3 kommenttia:

  1. kiva toi uus kamera:) kuvat on selvästi parempilaatusia...

    VastaaPoista
  2. tosiaan pikkasen kannattaa viel harjotella..

    VastaaPoista
  3. mäki haluisin ton antti asplundin ristin, musta se on hirmu kiva :)

    VastaaPoista