11.12.2010

hold my hand

Kerranki ois vähän pitempää postausta luvassa, ku kuitenki on tullu tänään räpsittyä noita kuvia. Mun oli eilen tarkotus tehä päivä kuvina -postaus mut sitten unohdin sen ihan kokonaan. Tääkään nyt ei oo mitenkään varsinaisesti sellanen, ainakaan kovin tarkkaan kerrottuna.

Mulla alko tänään koeviikko ja ekana oli luvassa matikka. Sain jopa lueskeltua sitä vähän, mutta silti koe meni kyllä melko huonosti. Roope oli nähny ku mun koetta tarkistettiin ja kolmesta ekasta tehtävästä olin saanu huimat 7 pistettä yhteensä (6 on maksimi per tehtävä...), noh toivottavasti kahesta seuraavasta tehtävästä ois tullu vielä sen verran pisteitä että menis läpi. Paitsi ei mulla oo kyllä mitään hajua että montako pistettä läpi pääsemiseen tarttee... Oon ihan maailman surkein matikassa, ja siks kirjotanki ruotsin.

Päälle mä laitoin tänään lindexiltä alesta ostetut housut, joista en kyllä hirveemmin tykkää. Oon käyttäny noita kerran aiemmin mut annoin sitten vielä uuden mahdollisuuden noille. Jotenki häiritsee ku noi on niin isot ja lörpöttää polvista varsinki. Noi on xs-kokoo mutta ilmeisesti lindexillä on aika reilut koot, koska oon ennenki huomannu et xs on ollu melko reilu. Korut on kans lindexistä, ja toi sulkakoru päätti katketa jo toista kertaa... Ei oo kovin kivan näköstä ku on tollanen solmu tossa, onneks katkes ees melkein samasta kohasta ku edellisellä kerralla. Paita on kesällä monkista vaivasella 10e ostettu.

















Oon tällä hetkellä enemmän ku tyytyväinen noihin mun pidennyksiin. Nyt ne on nimittäin vihdoinki hyvän väriset ja sopivan pituset. Mulla on käytössä tällä hetkellä yhtä klipsiosioo vaille kaikki klipsit. Eka käytin kaikkia, mut ne näytti liian paksuilta niin otin sitten kaks osioo pois. Nyt noista on kuitenkin katkeillu sen verran jo hiuksia että otin vielä yhden osion käyttöön. Se huono noissa pidennyksissä on ku ne takkuuntuu kokoajan ja niitä pitää sitten kammata selväks vähän väliä. Huomaa koulussa että missä mä istun ku aina on läjä hiuksia lattialla...
Lol rupesin tylsyyksissäni lauleskelee karaokepartyssa...
...sekä kattoo koneelta american pieta.

Illalla aloin kokkailee meksikolaista ja intialaista ruokaa.

 Tein intialaista chicken tikka masala -kastiketta (kiva nimi ainakin), joka oli yllättävän mietoa. Mä en ennen ees tienny että kaupasta saa kaiken maailman mausteita ja kastikkeita tollasia varten... Noh onneks nyt tiedän, pitää nimittäin useemminki rueta tekee tollasia vähän eksoottisempia ruokia.

 Lisäks tein meksikolaisia crispy chicken wrappeja. Oli kyllä ihan älyttömän hyvää, tosin ens kerralla koitan varmaan jotain toista kastiketta ku nyt ei ollu mitään maailman parasta. Mut toi crispy kana oli hyvää, kätevää ku tollasta voi tehä ite kotona. Paketissa sanottiin että toi on mietoo eli sopii koko perheelle mut mun mielestä toi oli kyllä aika tulista:D
Mä yritän aamulla kuvata uuden meikkausvideon ja koittaa toisella koneella laittaa sen ku tällä ei viimeks onnistunu. Multa pyydettiin kans joskus videoo miten laitan hiukset, niin katotaan jos saisin nyt senkin toteutettua. Ennen yhtä pitäs olla kulttiksella ku on joulunäytöksen kenraalit, eli pitää herätä mun mittakaavassa aikasin niin en sitten tiedä että kerkeenkö kuvata. Yritetään:)

Nyt mä nappaan ton karvamurmelin kainaloon ja vedän unta palloon.

Haluaisitteko muuten useemmin tällasia vähän pitempiä postauksia?

12 kommenttia:

  1. Pidemmät postaukset on parempia ku lyhyet, ku näissä on sisältöö enemmän. Ei vaan "hei tässä on mun asu ja hei"

    VastaaPoista
  2. oo pikkasen ihanan näköstä ruokaa! :D mustakin se matikankoe oli aika vaikee, tai siis en tajunnu niitä tehätviä eka ollenkaan :D

    VastaaPoista
  3. eiks toi kakaokeparty paikka oo maksullinen ku koitin ni siin pitäs laittaa jos haluu joku alennuskoodi? :o

    VastaaPoista
  4. Voi vitsi mun alkoi tehdä mieli wrappia:P

    Mä oon myös kokeillut noita samoja huosuja Lindexillä ja huomasin, että S oli ihan liian iso, vaikka yleensä käytän just S-M kokoa. Aika harmi, sillä Lindexin alerekistä tekee usein hyviä löytöjä!

    VastaaPoista
  5. onks tos yhes kuvas se sun poikaystävä? mikset koskaa laita siit kunnon kuvaa ;< ois kiva minkänäköi se on :)

    VastaaPoista
  6. anonyymi: mä vaan otan aika harvoin kuvia ja muutenkin noi asujutut on enemmän mun juttu, mut pitää koittaa tehä pitempiä:)

    ansku: joo en mäkää:D ja en muistanu et miten ne jotkut laskettiin ja menin ihan sekasin sitten.

    anonyymi: Sinne pitää vissiin rekisteröityy että voi laulaa:D kyllä sen pitäs ilmanen olla, tosin joitain kappaleita voi laulaa vaan jos on joku tähti käyttäjä.

    jenna: niimpä!:)

    anonyymi: ei se haluu et laitan mitään naamakuvia ku edellisessä blogissa ku laitoin nii joku sitten kopsas ne kuvat ja teki käyttäjätunnuksen galleriaan roopen kuvilla:)

    VastaaPoista
  7. Kiva postaus!Ja noi hiukset on tosi nätit nyt, ns normaalin näköiset :) tuugeet ihanat minäkin haluun, mistä tilasit noi omat? ja oliko kalliit? Pidemmät postaukset on mukavempia lukea :)

    VastaaPoista
  8. anonyymi: hairtradesta, eikä ollu kalliit:) alle 100e tais maksaa

    VastaaPoista
  9. Kuinka kauan oot ollu ton Roopen kanssa yhessä? meinaatteko mennä joskus kihloihin? :)

    VastaaPoista
  10. Tanssit eilen ihan älyttömän hienosti! Mua harmittaa kun itsekkin hain kristalleihin, mutta en päässyt. Mielestäni sä eläydyt siihen tanssii aina kaikista parhaiten! :P

    VastaaPoista
  11. anonyymi: oot sit ilmeisesti ollu kattomassa toista näytöstä, sillä eka mulla meni ihan älyttömän huonosti:D mut kiitti paljon!

    VastaaPoista
  12. vittu sä teet hyvää ruokaa!

    VastaaPoista