1.12.2010

only thing we have on is the radio

Jei joulukalenterin eka luukku avattu! Mä onnistuin tossa viime kuun puolella tyhjentää osan mun kinderkalenterista, mut ostin sitten tilalle ihan oman maun mukaan eri suklaita. Kyllä kelpaa.

Oon varmaan seonnu lopullisesti ku menin tänään kouluun kipeenä. Ei vaan huvittanu jäädä kotiin makaamaan, ku mulla kuitenki loppu aikasin koulu niin pääsin sit nukkumaan. Kohta luvassa ois kolmen tunnin harkat, huhhuh onneks tehdään vaan esitystä. Lol mä ja Sanna joudutaan heiluttelee jotai kangasta perjantaina ku meijän ryhmä kristallit esiintyy ylioppilasjuhlissa. Ei olla ite nimittäi tehty sitä esitystä, eikä oo aikaa opetella joten joudutaan sitten kankaan heiluttajiksi. Ei kyllä haittaa, en ois varmaan halunnutkaan esiintyä koko meidän koulun edessä:D

Päällä mulla oli tänään toi uus neuletakki vyöllä kurottuna. Toi on muuten tosi ihana ja lämmin, mut toi kutittaa. Pitäs vissii käyttää pitkähihasta ton alla, mut taidan omistaa pelkästään 3/4 hihasia paitoja...
Aamulla odotellessani kyytiä nappasin mun pikku vaippapöksyn kuvattavaks. Irina ei tykkää yhtään noista vaipoista, se repii niitä kokoajan pois:D Mut pakko niitä on pitää ettei löydy kivoja punasia yllätyksiä kuten mun sängystä toissa päivänä löytyi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti