22.12.2010

time always kills the pain

Jei nyt tulis sitten vissiin viimeset asukuvat huonolla laadulla varustettuna. Kyllä mä huomennaki meinasin vielä käydä vähän vaikka missä, mut en oikein usko et keksin mitään ihmeempää päälle pantavaa mitä sitten kuvata. Katsotaan nyt.
Mua pelottaa ihan sikana että nyt menee joku pieleen sen järkkärin kanssa ku oon nyt niin innoissani siitä. Ehkä se ei tule tai jos tulee niin on menny postissa rikki tai jotain:D On vaan nyt niin paljon huonoja kokemuksia netistä tilaamisesta sen vanhojen tanssimekonkin takia... Sen pitäs muuten vissiin tulla pian pienellä joululahjalla varustettuna, siitä lahjasta sitten lisää myöhemmin. Saas nähä mitä sieltä paketista tällä kertaa kuoriutuu.
 Vedin tänään äitin kaks kokoo liian isot uggit jalkaan ja lähin kaupungille ostaa lahjoja. Nyt sitten on yhtä vaille kaikki hankittu, ja Roopelle löysin ihan yllättävän nopeesti lahjan. En jaksanu ottaa joka vuotista stressiä sen lahjasta joten kävelin vaan emotioniin ja ostin ekan vastaan tulevan jutun:D Miks ihmeessä pitää olla niin vaikeeta ostaa miehille lahjoja? Iskälle ja mun veljelle on ihan suht helppoo ku ostaa vaan suklaata jos ei muuta keksi, mut Roope ei tykkää suklaasta eikä oikein mistään muustakaan nameista. Käytiin kattelee joulukuusta (ajoissa as usual) mut ne oli loppunu kaikkialta. Pitää sit vissii huomenna kattoo oisko torilla ja jos sielläkää ei oo niin ei auta muu ku lähtee kaataa ite metsästä. Ku olin pienempi meillä oli tapana käydä aina mun sedän metsästä kaataa ite kuusi, sitten lopetettiin se ku se oli aina yhtä hankalaa löytää.

Ainiin päälle pääs kans karvaliivi jota vihaan sekä paita jota en oo käyttäny kertaakaan. Mun on ihan pakko saada pitkä karvaliivi jostain ja jossain kivemmassa värissä, toi lyhyt on oikeesti ihan kauhee ku se näyttää tyhmältä ihan kaiken kanssa.

Jospa mä saisin nyt joululahjaks omat uggit ku ei oo kiva äitistäkään varmaan ku oon kokoajan viemässä sen kenkiä. Jännä miten mielipiteet muuttuu, ennen vihasin ihan sikana uggeja enkä kyllä vieläkään todellakaan tykkää niistä varsinkaan ku ihan jokasella on sellaset, mut oon nyt sentään alkanu usein käyttää niitä ku ne on vaan niin helppo vetästä jalkaan korkkareitten tai joittenki nauhakenkien sijasta. Tosin kouluun en oo ikinä niillä äitin uggeilla lähteny, enkä tiiä lähenkö omillanikaan jos nyt saan niitä.



Palaillaan tässä vielä viimestään jouluaattona!

p.s oon syöny jo nyt niin älyttömästi kaikkee hyvää eikä vielä oo ees joulu, saas nähä mikä pallero mä oon sitten jouluherkkujen jälkeen...

5 kommenttia:

  1. Itekkin vihaan uggeja mutta vedän ne silti jokapäivä jalkaan töihin mennessä :D Hyvät jalassa ja lämpimät !

    VastaaPoista
  2. yhessä postauksessa sanoit vihaavasi kaikista eniten uggeja ja nyt hankit itse sellaiset?

    VastaaPoista
  3. anonyymi: ''Jännä miten mielipiteet muuttuu, ennen vihasin ihan sikana uggeja enkä kyllä vieläkään todellakaan tykkää niistä varsinkaan ku ihan jokasella on sellaset, mut oon nyt sentään alkanu usein käyttää niitä ku ne on vaan niin helppo vetästä jalkaan korkkareitten tai joittenki nauhakenkien sijasta. ''
    Lueppa vähän tarkemmin:)

    VastaaPoista
  4. haluaisitko joskus tulevaisuudessa bloggaamaan idiedaysille?

    VastaaPoista
  5. anonyymi: en oikein usko että mua ollaan sinne kysymässä, mut jos kysyttäis niin tottakai suostuisin:)

    VastaaPoista