5.12.2010

vastaukset

Nyt sitten niitä vastauksia kysymyksiinne. Kysymyksiä tuli aika paljon mut en kuitenkaan ruennu pätkii erillisiin postauksiin näitä, tuskin kukaan jaksaa näitä kaikkia lukee:D Niin ja ohessa on joitain vanhoja kuvia. Viimenen kuva onki varottava esimerkki ettei kannattais kauheesti tukkaa värjätä, nimim. mullaki oli joskus paksut hiukset...

Miten tutustuit Roopeen? Oltiin samassa päiväkodissa ja sitten myöhemmin tutustuttiin uudestaan yläasteella:) Miten ihastuit voimisteluun? En oo oikeestaan ikinä tykänny voimistelusta, vaan tanssi on enemmän mun juttu. Missä sun vanhemmat on töissä? Molemmat on työpaikkojensa toimintapäällikköjä, mut en kerro sen tarkemmin että missä ne on töissä. Ootko miettiny mitä meinaat kirjottaa lukiosta ja minne haet lukion jälkeen? Kirjotan ruotsin, englannin, äikän, terveystiedon ja psykologian vissiinkin. En tiiä vielä minne haen. Millasista kengistä tykkäät/millasia kenkiä vihaat? Tykkään mustista korkkareista, erityisesti kiilakoroista. Vihaan uggeja, mut silti vedän äitin mulle kaks kokoo liian isot uggit jalkaan harkkoihin mennessä tai joskus kauppaankin:D Mikä on sun heikko kohta? Eli niinku mikä sut saa suuttuu helpoiten? Valehtelu! Mitä mieltä oot lyhyydestä, ku oot kuitenkin itse melko lyhyt? On se yleensä kivaa ku voi käyttää korkkareita ilman et hipoo pilviä, mut sitten taas välillä ei. Esim. nyt ku mä joudun laittaa joulunäytökseen 150-160 kokosen jumppapuvun koska oon niin pieni... 
 Paras kehu viime aikoina minkä olet saanut? No varmaan se että oon laihtunu kesästä: D se on kyllä toisaalta kamalinki kehu. Moneenko ihmiseen luotat? Pakko myöntää etten yhteenkään täysin. Ootko aina asunu Iisalmessa? Entä samassa talossa? Oon asunu aina Iisalmes mut kahessa eri talossa. Parhaimman näköinen nais- ja miesjulkkis? Hmm no naisista varmaan Megan Fox ja miehistä esimerkiksi Chace Crawford. Toiveammatti lapsena ja nyt? Lapsena laulaja ja nyt haaveilen eniten että voisin työskennellä muodin parissa sitten tulevaisuudessa. Mikä luonteenpiirre on itsessä mielestäsi "paras" ja "huonoin"? No paras varmaan se että en oo pitkävihanen ja huonoin liian helposti suuttuminen. Tykkäätkö sisustamisesta? Tykkään mut en kuitenkaan mitenkään himona. Kuinka paljon sinulla on ikäeroa sisaruksiisi? 5 ja 7 vuotta. Kuvaile tyyliäsi 3 sanalla. Hmm no sanoilla aika vaikee, mutta muuten vois sanoo että melko neutraali värimaailmaltaan ja muuttuva. En mä osaa oikein omaa tyyliäni kuvailla, kertokaa te:D 
 Milloin viimeksi autoit jotakuta? Viime viikolla kävin imuroimassa mun ukin ja mummon luona. Huusit jollekin? Eilen. Myöhästyit? Tällä viikolla joku päivä, en muista tarkalleen. Lauloit? Laulan itseasiassa tässä samalla:D Suutuit? Eilen. Tahdoit olla joku muu? Tänään. Olit humalassa? Perjantaina.Suutelit? Perjantaina. Itkit? Tänään. Teit läksyjä? :DD en ees muista, varmaan viime jakson puolelle mennään... Ootko hyvä koulussa mielestäsi? En tosiaankaan. Haluaisitko asua jossian muualla kun iisalmessa?Eiköhän melkein kaikki täällä asuvat halua... Mihin uskontoryhmään kuulut/oletko uskonnollinen? Ev. Lut ja en oo uskonnollinen. Mikä on lempivaatekauppasi? Varmaankin monki ja gina tricot tai h&m. Missä eri maissa olet käynyt? Ruotsissa, Virossa, Turkissa ja Espanjassa (+kanarian saarilla). Minne meinaat lukion jälkeen? Varmaan Helsinkiin ekana. Ootko ajatellut jotain vaatetusalaa yms? vai meinaatko yliopistoon? Jos vaan löytyis vaatetusala jostain muualta ku Kuopiosta, en oo ottanu oikein selvää vielä. Yliopistoon en todellakaan mene enkä pääsiskään:D Suomeen vai ulkomaille? Ekana vissiin Helsinkiin ja sitten ulkomaille, koska en varmaan ihan heti uskalla ulkomaille lähtee. Muutatko Iisalmesta pois lukion jälkeen? Mitä jatko-opintoja? Muutan ja en tiiä vielä jatko-opinnoista tarkalleen.
 (joku pyys jumppakuvaa niin tässä ois, oon tossa keskimmäisenä) 
Keneen ystävistäsi luotat eniten / kavereihin? No varmaan eniten Alluun. Millainen on paras ystäväsi? En pidä ketään tällä hetkellä oikeestaan parhaana ystävänä. Mitä teet kavereidesi kanssa? Juhlin:D Mitä mieltä olet useita seksikumppaneita harrastaneista? Mikäs siinä jos tykkää, ei mua haittaa. Pahin tyylimoka jonka olet nähnyt? Hmm no jos joku pitää sanoo niin varmaankin leggarit + sortsit. En tykkää yhtään sellasesta vaikutelmasta että jalat on tavallaan pätkitty. Paljonko painat? Jotain 47kg, en tiiä tarkalleen ku en oo käyny nyt vaa'alla. Kuinka paljo harrastat liikuntaa viikossa? Lähes joka päivä. Juotko limpparit normina vai lightina? Riippuu vähän, esim. cociksen otan ravintolassa mielummin normaalina ku en tykkää lightista, mut sitten kotona juon pepsi maxia. Tykkäätkö energiajuomista? En oikein. Lemppari kynsilakkasävy? Nude. Ootko käyny ikin alaikäsenä baarissa? Oon. Kestikö kauan opetella kävelemää tosi korkeilla koroilla? Kestihän siinä jonkun aikaa. Aluks kävely näytti aika karseelta (muistan vieläki ku yläasteella ruokalassa kaikki nauro mulle) mut pikkuhiljaa se lähti sitten sujumaan. Paljo sulla on fb-kamuja? Tällä hetkellä 317 ku oon poistanu kaikki ''turhat''.
Käytätkö koskaan tekoripsiä? Joo lähinnä juhliessa, mut aika harvoin kuitenkin koska ne ei oikein käy mulle. Onko sulla paljon ennakkoluuljoa ihmisistä? Ei tietääkseni. Tuutko toimeen kaikenlaisten ihmisten kans? En osaa sanoo. Käytkö lukion 3 vuoteen vai pitempää? Kolmeen vuoteen. Tietääkö sun vanhemmat että juot? Tietää. Miten pääset aina bilettää, kysytkö vaan että saanko mennä? Ei mun tartte kysyä ku lähen vaan jos lähen, kyllä mä sanon aina porukoille jos oon lähössä juomaan. Miks lopetat tanssin? Koska meijän ryhmä alkaa olla jo vähän liiankin voimistelupainotteinen, enkä mä tykkää voimistelusta. Onko sulla paljon kavereita? Ei. Oletko mustis? Oon. Luotatko helposti ihmisiin? Kyllä vaikka siinä aina käy huonosti. Siks pyrin siihen etten enää luota niin helposti. Puhutko paljon paskaa muista? No en nyt sanois että mitenkään paljoo, ihan normaalisti. Oletko ylimielinen? En omasta mielestäni ainakaan. Oletko itserakas? En, ennemmin mä oon itsekäs ku itserakas. Mitä mieltä olet iisalmesta? Entäs sen ihmisistä? En oikein tykkää Iisalmesta ku tää on niin pieni paikka ja kaukana kaikesta. Ihmiset nyt on mitä on, tää on tällanen paskanpuhujien ihmemaa niinku sanotaan. Kyllä suurin osa niistä joitten kanssa oon jutellu on mukavia, mut sitten taas ajattelen niistä jotka ei edes tunne mua ja nauraa mulle ja puhuu paskaa musta että en halua olla sellasten kanssa tekemisissä. Musta on vaan niin outoo ja vähän naurettavaakin että pitää levitellä kaikkee paskaa ja tulla anonyymina haukkumaan tänne ilman että on ikinä ees puhunu mulle. Miksi vastaa kommentoisiin tylysti jos joku arvostelee? No en omasta mielestäni vastaa ees kovin tylysti, mutta kyllähän siinä välillä hermo menee ku tulee ihan idiootti kommentteja.
Oletko heikko? Oon. Mistä olet ylpeä? Varmaan siitä etten oo romahtanu ihan täysin vaikka mulle on tapahtunu kaikkee ikävää:D Kenen kaverin tyylistä pidät? Tumella on ihan söpö tyyli:) Kuka kaverisi antaitsisi ystävämitallin? Ööh? no en kyllä osaa sanoo:D Turhin tavarasi? No ekana tulee mieleen kreppirauta. Kaunein esine, jonka omistat? En tiiä? vaaterekki: D Mitä alkoholia yleensä juot? Hmm no yleensä alkon mietoja ''viinejä'', mut sit kans aika usein leijonaa. Rohkein tekosi? En kyllä tiiä. Kuinka suosittu haluaisit blogisi olevan (esim. kävijämäärältään)? No oishan se kiva että olis mahollisimman paljon lukijoita. Pahin asumokasi? Niitä riittää... teen vaikka joskus postauksen niistä jos löydän tarpeeks kuvia. Haluaisitko olla julkkis? En. Oletko ollut koskaan onnettomuudessa? Oon. Kallein vaateostos? En osaa sanoo, en yleensä osta mitään kovin kallista. Pidätkö ruoanlaitosta? Joo. Lempiaine lukiossa? Hmm no varmaan terveystieto tai psykologia, en tiiä. Luetko paljon myös ns. "pikkublogeja" eli ei-suosittuja blogeja? jos luet, niin mitä? Joitain joo, mut en oikein tiiä miten määritellään pikkublogi niin en sano mitään. Bloggaako sun kavereista kukaan? Ei tietääkseni. Kuinka usein sä käytät sun aivoja? Varmaan yhtä usein ku sä. Eläin, jota pelkäät? Hämähäkki:D Onko sinulla korkea vai matala puheääni? Korkee. Lisäätkö helposti kamuja facessa? Ennen lisäsin mut en nykyään oikein. Tunnetko ketään julkkista? En tunne mutta oon sukua parille. Oletko kateellinen ihminen? En oikeestaan, tottakai välillä mut aika harvoin. Millä kiinnityksellä sun hiuspidennykset on? Klipseillä. Lempiruoka? Ranskalaiset:D Tietääkö sun vanhemmat että juot? Tietää. Tupakoitko? En. Ootko hyvä tanssimaan? Tuskin mikään paras mut en varmaan ihan huonoimmastakaan päästä ku kuitenkin n. 50 hakijan joukosta olin 20 parhaan joukossa jotka lopulta pääs meidän ryhmään. Lempinimi? Mua sanotaan tsebeks tai tsebuks yleensä. Lempi tv-sarja? Gossip girl ja skins. Kuinka tärkeä harrastus tanssi on sulle? No en ota sitä mitenkään kuoleman vakavasti, mutta tykkään tanssista tottakai.


21 kommenttia:

  1. Jaksoin lukea! :D Ja kiva, että oli silleesti noita kuvia tuossa kysymysten välissä.

    VastaaPoista
  2. onks sul ruskeet silmät siis oikeesti? ja ollu blondit hiukset? Mullakin on ruskeet silmät mut oon aatellu et ruskeesilmäsille ei sovi blondit! Mä nimittäin haluisin tosi kovasti blondit :D

    VastaaPoista
  3. anonyymi: Joo on ihan oikeet ruskeet silmät ja pari kertaa oon ollu blondina:) eii tollasia kannata miettiä, värjää ihmeessä jos haluat. korostuu paremmin silmät ku on vaaleet hiukset ja ruskeet silmät:)

    VastaaPoista
  4. onko sulla paljon tanssikavereita? hengaatko niiden kaa usein?

    VastaaPoista
  5. eikö tyttöpuolisilla kavereillasi ola kiva tyyli? :) onko ystäväsi tume tyylikäs joka esiintyy muutamassa kuvassa

    VastaaPoista
  6. anonyymi: Eii oo enkä hengaa.

    anonyymi: On tottakai mut tume haluaa että mainostan sitä täällä:D

    VastaaPoista
  7. no varmaan iisalmi on paskanpuhujien ihmemaa, mukaanlukien sinäkin.......

    VastaaPoista
  8. ymmärrän todellaki mitä tarkotat tolla paskanpuhujien ihmemaalla, sitähän tämä iisalmi todellaki on! mun mielestä oot rohkee ku oot vaan oma ittes vaikka sulle onki tapahtunu kaikkee paskaa niinku tuossa postauksessa sanoit:)

    VastaaPoista
  9. Hei kuinka pitkä sä oot?=)

    VastaaPoista
  10. tottakai iisalmi on paskanpuhujien ihmemaa, mutta niin on melkein kaikki muutkin kaupungit. Varmaan sinäkin olet kumminkin puhunut paskaa ja juoruillut siinä missä muutkin???

    VastaaPoista
  11. anonyymi: muutamaa milliä vaille 160cm:)

    anonyymi: sähän tiedätkin musta kaiken? eri asia on juoruilla keskenään kavereitten kanssa kun että kailottaa kaikille paskaa ihmisistä joita ei edes tunne.

    VastaaPoista
  12. mää en ymmärrä miten tyypit jaksaa vittuilla sulle sun henk.kohtaista asiosta täällä kerta toisensa jälkee. tosi typerää -.-

    VastaaPoista
  13. VOITKO laittaa kuvia sun blondiajoista??

    VastaaPoista
  14. anonyymi: Oon tehny postauksen niistä, tässäpä ois linkki:)
    http://littlebitvain.blogspot.com/2010/10/blond-me.html

    VastaaPoista
  15. kyl sitä paskaa puhutaa muissaki kaupungeissa ku täällä ::D:D:D:D:D:, niin perus tenuagnst

    VastaaPoista
  16. anonyymi: ja mähän en tienny sitä? multa kysyttiin että mitä mieltä mä oon iisalmesta ja vastasin siihen.

    VastaaPoista
  17. voisitko tehdä meikki video postauksen, kun haluaisin nähdä miten meikkaat :) silleen että selittäisit siinä videolla ois kiva :)

    VastaaPoista
  18. pystytsä lukee annika-on blogia ku oot kirjautuneena ku voiko anonyymit lukee???

    VastaaPoista
  19. anonyymi: Oon tehny itseasiassa mut en vaan saanu sitten tallennettua koneella oikeeseen muotoon sitä videota :s en kyllä puhunu siinä videolla enkä usko et ihan lähi aikoina tuun sellasta videoo tekemäänkään missä puhuisin:)

    anonyymi: En pysty :(

    VastaaPoista
  20. Sulle passaa vaalea tukka. Tuo väriä kasvoille=)

    VastaaPoista
  21. kerranki joku on samaa mieltä tost et ruskeet silmät + blondi tukka on hirvee yhdistelmä! itelläni on melkee valkonen tukka luonnostaa, ja tummat silmät. omasta mielestä näytän luonnollisen freesinä ihan siltä et oisit käyny viimeset 3 vuotta kemoterapiassa, mut melkee kaikkien mielest se on aina "sulosta ja erikoista", nooot...:D

    VastaaPoista