19.1.2011

all you do is push me back in the dirt

Heräsin tossa just päikkäreiltä ja muistin tietysti vasta äsken että huomenna on ruotsin sanikset. Onneks oon parempi ruotsissa mitä luulin, oon nyt täyttäny pari edellisvuosien yo-vihkoa ja jopa osannutki jotain. En tosiaankaan pyri saamaan ruotsin kirjotuksista mitään L:ää sentään, pääasia on että pääsisin läpi. Ehkä jos alkaisin vihdoin lukee saisin jopa ihan hyvän arvosanan...

Nyt on vaan tällasia zoom-kuvia, ku näistä tulee joistan syystä aina tarkempia ku kokovartalokuvista. Jalassa mulla oli nahkasortsit jotka tippuu inhottavasti päältä, mikä sit vissiin tarkottaa et mun laihis on edistyny. On noi aina ollu isot, mut nyt kyllä ihan erityisen. Kadun vieläki ku en ostanu noista 32 kokoo vaikka sellanen ois ollu tarjolla. Tää mun laihis sujuu muutes odotettua paremmin ku mun porukatki on laihiksella:) Selvennykseks vielä että mun ei oo tarkotus laihtua mitenkään radikaalisti ku vähän vaan kiinteytyä sieltä täältä.

Oon tykästyny pitää hiuksia tollasilla laineilla, noi on paljon helpommat ku kiharat. Kihartelin noita pidennyksiä joskus viime viikolla ja noi on sen jälkeen menny enemmän ja enemmän laineille eikä oo tarvinnu uudestaan kihartaa. Sitte vaan ku oon laittanu pidennykset päähän kiepsautan omia hiuksia pari kertaa suoristuslaudalla laineille.

Toi paita on yks mun lemppareista, mut musta toi on jotenki tosi vaikeeta yhistellä. Jalassa oli btw korkkarit, joilla meinasinki sitte vetää lipat ruokalassa täyden tarjottimen kera:D Mä niin vihaan mennä korkkarit jalassa ulkoo sisälle ku pohjiin on tarttunu lunta eikä auta muu ku luistella hetki että lumet lähtee pois.

Lisäsin nyt tonne sivupalkkiin ton formspringin, eli nyt sinne voi heitellä mulle kysymyksiä ja tosiaan ihan anonyyminä:) Varmaan sanomattaki selvää etten sitte julkase asiattomia kysymyksiä ku niitä sinne todennäkösesti kuitenki tulee.

Ainiin mun piti vielä kysyä, että tietäiskö joku iisalmelainen et monelta kulttiksella pitää olla sillon vanhojen tanssipäivänä? mulla on jostain syystä ihan kauhee tunne et mun kampaaja on liian myöhään:D

14 kommenttia:

  1. damn sun kasvot on täydelliset :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on toi sama paita, ja mun mielestä se sopii ihan hyvin tavalliset pillifarkkujen ja mustan vyön kanssa :) Ja sit jalkaan jotkut kiilakorot tms, ettei oo liian tylsä ;) Sopiihan se kyllä tosi hyvin noiden nahkashortsienkin kanssa!

    VastaaPoista
  3. joo mäki tykkään tosta neuleesta, paljonhan mahdollisesti makso? Kattelin sitä nimittäin kuopion lindexillä mutten muista hintaa, ja siellä ei ollu enää kokoja jäljellä et jos iisalmen suunnalla tärppäis.. Nii ja hei oon lukenu sun blogia jo jonkin aikaa ja voin sanoo et täällä on yks innokas lukija, tykkään tyylistäs kirjottaa, et sorru ylimielisyyteen (joistain bloggareista saa semmosen kuvan vaikkei ne ehkä oikeasti oiskaa sellasia..) ja kuvat on suuria ja hyviä + kiva tyyli:) että jatka samaa rataa, äläkä välitä kateellisista iideniläisistä ;)

    VastaaPoista
  4. jos en nyt kovin väärässä ole niin muistelisin että 9.30?

    VastaaPoista
  5. anonyymi: en muista tarkallee et paljon makso, oiskohan ollu 20e:) siitä on jo aikaa ku ostin ton ja sillon niitä oli enää kaks jäljellä ku ne oli alessa, enkä oo nyt enää törmänny ollenkaan noihin eli ei taida olla enää täällä:s mulla itelläni on tosta M-koko vaikka yleensä mulla on varsinki lindexin vaatteissa xs, toi näyttää ainaki mun silmään paremmalta ku on vähän iso. kiitti paljon kommentistas!:)

    anonyymi: okei kiitti, sitte mulla tosiaan tulee aika kiire:D

    VastaaPoista
  6. jep 09:30 se on. ja kiva toi paita:)

    VastaaPoista
  7. 9.30 mut ite meen varmaaanki ainaki 9 et ehtii ajoissa :O 7 aikaan kampaaja

    VastaaPoista
  8. Ihana asu:) Mikä kamera sulla on?


    Sonja

    VastaaPoista
  9. laihis on edistyny tai housus venyny :D

    VastaaPoista
  10. Aivan ihanat nuo sun hiukset!:)

    VastaaPoista