25.1.2011

cry my eyes out for days upon days

Eilen vietin nimipäivääni alla olevassa asussa, josta ei kyllä ton parempaa kuvaa ole. Ulkona sato lunta niin kamera ei suostunu tarkentaa muhun vaan niihin lumihiutaleisiin. Sama juttu jos vaikka hius on ton linssin edessä nii se tarkentaa sit siihe hiukseen. Mutta siis päällä neulehommeli jossa on tollanen ''lörpäke'' jota voi käyttää vähän niinku huppuna tai sitte ihan vaan kauluksena. Unohinki muute mainita et löysin sen mun hopeen ristikorun, jonka hukkasin joskus. Eihän sitä tullukaan etittyä ku pieni ikuisuus ja kerkesin jo luovuttaa kunnes se sitte löyty yhen hameen taskusta ku sovittelin vaatteita lauantaina.


Tässä puolestaan tän päivän asua, josta onneks on vähän parempia kuvia ku tosta eilisen asusta. Ei ihmekään että tuli tarkkoja kuvia ku jopa kolmen jälkeen oli vielä valosaa ja aurinkoki paisto. Kyllä se kesä sieltä vielä tulee!
Mulla oli tänään terkkarin tarkastus, jossa selvis että oon kasvanu viime maaliskuulta peräti 7mm. Nyt oonki sitte tasan 160cm pitkä, jospa en kasvas enää. Tykkään olla lyhyt ku voi käyttää korkkareita ihan mielensä mukaan melkeinpä. Paitsi sillon jos mulla on yli 10cm korot niin oon pitempi ku roope, mikä ei tietty oo kiva juttu... Paino mulla oli putoamisen sijasta noussu, mut niin siinä kuulemma käy ku tulee lihasta. Mä jo säikähin että mun laihis on menny hukkaan, mut kai se sitte toimii ku ainaki peiliin kattoessa huomaan jo jotain eroo mun kropassa.

Pakko muutes saada uudet pidennykset heti vanhojen tanssien jälkeen! Mulla menee niin hermot noihin nykysiin pidennyksiin ku ne on ruennu takkuuntuu niin kauheesti. Noita pitäs varmaan oikeesti harjata viiden minuutin välein jos haluis että ne pysyy kokoajan selvänä. Mä en tajua miten ne sillonki takkuntuu jos istuu vaan paikallaan eikä edes koske niihin. Onhan noi muutenki aika karussa kunnossa mun omiin hiuksiin verrattuna, mut sellasta se on ku ei oo päänahkaa mistä tulis ravinteita.

Loppuun vielä hyvä kappale, kiitti allu vinkistä!

8 kommenttia:

  1. mistä sä yleensä ostat sun pidennykset?:) onko ne clip-on:it vai ihan "pysyvät"?

    VastaaPoista
  2. sattuuks toi paita olee asokselta?

    VastaaPoista
  3. kannattaa laittaa pidennyksiin tosi paljon kosteuttavia juttuja, niin ne pysyy hyvässä kunnossa:) älä käytä rakennepaikkaavia, sillä monella tutulla ne menee siitä vaan kahta kauheemmin takkuun ja huonoon kuntoon :)

    VastaaPoista
  4. Minkä pituiset oikeat hiuksesi ovat?

    VastaaPoista
  5. anonyymi: netistä tilaan:) ekalla kerralla tilasin rapunzelilta ja nyt tilasin hairtradesta. niin ja siis mulla on clip-onit:)

    rina: itekki tykkään:)

    anna: sieltäpä juuri(:

    johannasd: kiitti vinkistä! pitäs vissii ostaa jotai kosteuttavia ku en oo tähän mennessä tarvinnu ku omat hiukset on kuitenki hyvässä kunnossa:)

    iina: tack!

    VastaaPoista
  6. anonyymi: jonkin verran alle olkapäitten:>

    VastaaPoista