18.1.2011

favourites

1. Tummien silmänalusten ja muitten ihon pienten tai ei niin pienten virheitten peittäjä
2. Hyväks todettu meikkivoide, joka ikävä kyllä on tällä hetkellä liian tummaa mun iholle
3. Paras poskipuna ikinä, toi on sellasta nestemäistä ja sormin levitettävää
4. Lemppari huulikiilto, vaikka vähän tahmee onki. mut eikö huulirasvat yleensä oo?

5. Tällä hetkellä käytössä oleva meikkivoide, josta mulla muuten löytyy kaks versioo koska toinen versio on liian tumma. Toi on koostumukseltaan ihanan kevyt, suosittelen:)
6. Luomiväri, josta en osaa sanoo muuta ku että tykkään
7. Tämä kans yks suosikki luomiväreistä, väri on sellanen pronssinen
8. Goshin puuterihelmet

9. Max factorin irtopuuteri
10. Tollanen kiva sekotus, kesällä melko kätevä
11. Kimallehommeli, joka on jo niin vanha etten muista yhtään mistä oon ton hankkinu
12. Vaaleitten kulmakarvojen pelastus. Käytän tosta tota keskimmäistä sävyä vaikka mulla onki tosi tummat hiukset, ku tolla toisella tulee mun makuun vähän liian tummaa jälkee

13. Hopee meikkikynä jossa kätevästi terotin korkissa
14. Kulmakarvageeli sojottavia kulmakarvoja varten
15. Lumenen korostuspaletti, jota rakastan ihan yli kaiken. Tota vaaleenpunasta on tullu pari kertaa sipastua poskille as you can see...
16. Vähän huonosti sommiteltu kuva, mut cliniquen ripsarin ois tarkotus olla tossa se pääasia

Sitten vielä meikkisudit, joita en nyt ruennu lajittelee lemppareihin ku noi kaikki on lemppareita.

Eniten mulla on käytössä tosiaan goshin ja max factorin tuotteita, koska ne vaan yksinkertasesti on parhaan laatusia tollasista halppismeikeistä. En oo pahemmin testaillu mitään kalliimpien merkkien meikkejä, ku mulla kuitenki kuluu suht. paljon meikkejä niin tulis tosi kalliiks ostaa aina uusiks ne. Kesällä tosin en meikkaa lähes ollenkaan, koska mun iho kuitenki on melko hyvä niin turha ois läträtä sillon meikkivoidetta sun muuta. En kyllä muullonkaan jaksa aina läträtä, ja peiteväriäkin tarttee käyttää onneks pelkästään silmänalusiin. Noissa kuvissa nyt ei tullu mun arkikäytössä olevat meikit mitenkää hyvin esille, vaan tossa oli lähinnä sellasia mitä en käytä niin usein mutta tykkään niistä silti:)

Vähän aiheesta poikkeavaa; mut mitä mieltä ootte et pitäskö mun tehä formspring? jos joku ei tienny niin se on siis se kysymyshommeli jossa mulle voi laittaa ihan koska tahansa kysymyksiä ja ne tulee ihan anonyymina.

4 kommenttia:

  1. kiva postaus
    formspring ois myös kiva!

    VastaaPoista
  2. voisitko tehä sellasen postauksen, jossa kertoisit omista ulkonäkömalleista ja mieltymyksistäsi?
    -kuinka tyytyväinen olet ulkonäköösi?
    -mitä kohtia haluat muuttaa ja miksi?
    -paljonko käytät aikaa päivässä ulkonäkösi hoitamiseen ja mitä siihen kuuluu?
    ja ylipäätänsä kaikkea mitä sulle tulee omista ulkonäköasioistasi mieleen.

    VastaaPoista
  3. anonyymi: pitää kattoo tekisinkö:)

    VastaaPoista