12.1.2011

feel like I don't make sense


Voisko toi lumi lähtee pliis jo pois? Alkaa niin kyllästyttää tuolla hangessa tarpominen ja lämpimästi pukeutuminen. Onneks saatan lähtee sentään hiihtolomalla roopen ja sen porukoitten kanssa kanarialle, se tulis kyllä nyt tarpeeseen mut ei oo tosiaan vielä varmaa et tuleeko mitään matkaa. Ainaki saisin vähän piristystä ulkonäköön rusketuksella, oon nimittäin talvisin ihan vitivalkee. Rusketuksesta puheen ollen aattelin käydä lauantaina katsastaa sen suihkururusketuksen mikä siis ilmeisesti löytyyki täältä tuppukylästä. Lisäks käyn varmistaa kampaaja-ajan mulle vanhojen tansseihin ja ostaa kaikki loput jutut tansseihin muutenki. Mulla ei tosin oo mitään hajua et miten meikkaan sinne tansseihin... Sori muuten ku jauhan kokoajan niistä tansseista, mua itteeni ainaki ärsyttää:D Jos vaan autokoulu on lauantaina auki niin käyn varmaan sinnekki ilmottautumassa. Oon nyt parhaani mukaan vältelly autokouluun ilmottautumista ku oon edelleenki ihan varma et mä en uskalla ajaa autoo eikä kukaan mua saa uskaltamaankaan.

 Nyt voisin koittaa lukee vähän ruotsin sanakokeisiin jos meinaan päästä edes läpi kirjotuksista. En oo vielä edes alottanu ite kirjotuksiin lukemista:D pitäs jostain hankkia se motivaatio muuhunki ku noihin tansseihin ja laihduttamiseen, mut minkäs sille voi ku oon lukiossa suunnillee pelkästään niitten tanssien takia.

P.S oon ehkä salaa vähän kuolaillu netistä bikineitä sun muuta siltä varalta jos lähden sinne kanarialle:)

11 kommenttia:

  1. Hei pakko kysyä, kun (mun mielestä ainakin) olet laihtunut viimeaikoina, niin liikutko paljon? Ja syötkö hyvin terveellisesti?:D Ois kiva kuulla jotain vinkkejä, näiden ylimääräisten joulukilojen lähtemiseen!

    VastaaPoista
  2. anonyymi: en mä nyt mitenkää huomattavasti oo vielä laihtunu:) mut joo oon ruennu käymään nyt salilla ja siellä vedän joka kerralla ihan hikitreenit ja suorastaan kidutan itteeni että tuloksia alkais tulee:D oon vähentäny herkkujen määrää mut muuten syöny ihan normaalisti, en oo mikään suuri kasvisten sun muiden fani. mut vinkiks voisin antaa et kunhan hankit hyvän motivaation ja päätät et haluut ihan oikeesti laihtua ja rupeet tosissas laihduttaa niin pitäs onnistua:)

    VastaaPoista
  3. hei tuli sellanen vaa mieleen, et noi pihalla otetut kuvat on tosi hyvänlaatusii, mutta ootko kokeillu tulisko noista sisällä otetuista kuvista parempia jos laittasit tarpeeks valoo ja ottasit ilman salamaa?(:

    VastaaPoista
  4. anonyymi: oon koittanu silleen mut koska mun valot on aika oranssiin taittavia niin kuvistaki tulee sellasia, varmaan asetuksista säätämällä sais tulee hyviä mut en oo kerenny vielä perehtyy asetuksiin kunnolla:)

    VastaaPoista
  5. Joo, tai sitten kuvanmuokkausohjelma säädät vaan värisävyt kylmemmäks niin ne vaalenee ja häivyttää sen oranssin pois! :)

    VastaaPoista
  6. miks sä laihdutat, kun oot jo tosi hoikka? :)

    VastaaPoista
  7. anonyymi: koska haluan olla vielä vähän hoikempi ja kyllä mulla on mitä lähtee reisistä varsinki:)

    VastaaPoista
  8. voi että, nuo housut, mistä?? :)

    terv. uusi lukija :))

    VastaaPoista