27.1.2011

have broken hearts have broken all

Mulla oli tänään ihan kunnon ns. rumapäivä, jostain syystä peilistä katto ihan kauhee hirviö. Liekö ollu muutaman tunnin yöunilla mitään tekemistä asian kanssa... Ainaki tunsin itteni ihan alastomaks ilman pidennyksiä ja hiukset kiinni. Rumapäivän takia varmaan ujostelin kameraaki, tai sitte mulla oli oikeesti niin nälkä tossa kuvausvaiheessa että halusin vaan äkkiä homman alta pois.

Aamulla mitkään vaatteet ei miellyttäny silmää ja heittelinki vielä siinä kymmenen minuuttia ennen koulun alkua vaatteita ympäriinsä ku en tykänny mistään. Halusin käyttää noita new lookista tilattuja korviksia ekaa kertaa nii rakensin sit asun niitten ympärille. Oli tosi hankalaa keksiä mitään kivaa ku kaulakoru ois ollu jo liikaa noitten korvisten takia. Sit keksin ton laukun, mikä oli kyllä huono valinta ku tohon ei yksinkertasesti mahu mitään. Eilisen asusta mulla ei muute oo kuvia ku ei ollu aikaa kuvata, mut eipä mulla eilen mitkään kovin ihmeelliset vaatteet tainnukaan olla.

Käytiin roopen kanssa rossossa syömässä sen kunniaks, et ruettiin seurustelee tasan 3,5 vuotta sitten. Muotoilin ton nyt noin ku monilla ois sanottavaa tohon jos sanoisin vaan että 3,5 vuotispäivä:D Päädyin tilaamaan lasten listalta onni oravan lehtipihvin ihan vaan siks että mä en jaksa syödä niitä ''aikuisten annoksia.'' Onhan noi lasten ruuat halvempiaki, ja noissa ei tuu jotain ihmeen tattikastikkeita suin muita mitä aikuisten pihvien mukana esimerkiks tulee. Pakko myöntää et oon ihan pelle näitten mun nirsoilujen takia..

Mulla oli koulun jälkeen vanhojen tanssien koekampaus niin siks en laittanu kouluun pidennyksiä. Mulla on tosiaan alle tunti aikaa olla siellä kampaajalla sillo tanssipäivänä, mut sen mun kampauksen kerkee kuulemma tekemään hyvin siinä ajassa ku tekee kiharat lämpörullilla. Mun hiukset kihartuu tosi tosi helposti, niin niitä rullia ei tartte pitää tosiaankaan kauaa. Auki mä en hiuksia kuitenkaa laita, näätte sitte myöhemmin millanen kampaus mulla on:) Itseasiassa nyt mulle ei ees tehty sitä kampausta loppuun asti ku mietittiin vaan valmiiks että miten hiukset laitetaan ja testailtiin kans niitä lämpörullia. Tossa kuvassa btw mulla on hiukset auki ja niitten lämpörullien jäljiltä vähän kiharalla.

Piipahdin kampaajan jälkeen seppälässä kattelee kaulakorua itelleni ja sellasen sit lopulta löysinki. Laitan tosta sitte parempaa kuvaa kunhan on käytössä, eli varmaan jo huomenna. Lisäks ostin ton kynsilakan joka mun oli tarkotus ostaa jo ikuisuus sitte mutta nyt vasta muistin. Kävin päivemmällä kans lindexillä ja kirpparilla mut kummastakaan en löytäny mitään kivaa, nykyään kirpparilta varsinkaan ei tunnu löytyvän oikein mitään.

Nyt mä rupeen lakkailee kynsiä, hyvät illan jatkot!

11 kommenttia:

  1. ymmärrän hyvin ton rosso-systeemin, mä en tilaa ikinä mitään muuta kun onni oravan pitsa-aterian :D ei niitä aikuisten annoksia jaksa syödä ja muutenkin, halvemmaks tulee meille ottaa lastenlistalta :D:D:

    VastaaPoista
  2. Musta sun asukokonaisuus,hiukset ja kaikki onnistu :) tosi nättinä!

    VastaaPoista
  3. missä käyt kampaajalla tanssipäivänä?=)

    VastaaPoista
  4. haluaaks roope, että laitat siitä tänne kuvia?

    VastaaPoista
  5. anonyymi: ei sillä mitään palavaa halua varmasti oo mut ei sitä haittaa jos mä haluun laittaa:D

    VastaaPoista
  6. Kauhee nälkä tuli (ylläri) tuosta ruokakuvasta <3 namiii!

    VastaaPoista
  7. Mä oon jo pari kertaa meinannut kommentoida, että Roope näyttää vähän gossip girlin Chuckilta! En tiedä olenko seonnut, mutta mun mielestä ihan vähäsen näyttää! Tai ainakin kasvoissa vähän samanlaisia piirteitä. Mutta joo, mäkin näyttäisin ''rumapäivinä'' noin kauniilta kun sä:)

    VastaaPoista
  8. ruam päivä? ja pah!
    sähän olet mielettömän kaunis ja sulla on ihana tyyli.

    VastaaPoista
  9. roope=chuck bash, läppäkö? heh

    VastaaPoista