7.1.2011

 Päätin koota menneen vuoden kuviksi, joten saatte nyt nauttia toivottavasti viimestä kertaa näistä hävettävän huonolaatusista kuvista (jos sitä nyt voi nauttimiseksi sanoa), jotka on siis vanhalla normikamerallani kuvattuja. Ekana asuja, jotka on tosiaan vasta heinäkuun alusta alkaen kuvattuja, koska aloitin sillon bloggaamaan uudestaan. Näitä vanhemmat asukuvat on 2009 vuoden puolelta, ja jos joku haluu niitä nähdä niin niitä löytyy vanhoja postauksia selaamalla ihan alkupäästä. Yritin laittaa kuvat suunnillee aikajärjestykseen mut as you can see, jotkut kuvat on pompannu vähän vääriin paikkoihin.
 Tossa ei ollu kaikki asut mitä on tullu kuvattua ja laitettua blogin puolelle, koska jätin omasta mielestäni karmeimmat pois. Kyllä tonne näin jälkikäteen katottuna eksy muutama asu joista en pahemmin tykkää, mut mitäs pienistä:)

Sitten siirrytäänki muihin vuoden aikana otettuihin kuviin, jotka myös on melkolailla aikajärjestyksessä. Sori jos joku järkyttyy tollasista juhlimiskuvista, mut mulla ei vaan yksinkertasesti oo alkuvuodelta varsinkaan mitään muita kuvia kun en sillon oikein kuvaillu mitään:D

 Kaiken kaikkiaan vuosi 2010 oli ihan ok, jotenkin tylsä ehkä. Tältä vuodelta ootanki sitte paljon enemmän ku täytän 18v ja suunnitelmissa ois vähän kaikkee, eri asia onkin sitten että toteutuuko mitkään mun suunnitelmista:D Blogin suhteen oon innoissani tästä vuodesta ku nyt vihdoin sain järkkärin, jospa vaan saisin mun kuvaajan motivoituu tähän blogiin yhtä paljon niin saatais hyviä asukuvia...

22 kommenttia:

  1. sun elämä näyttää olevan vaan biletystä ja alkoholia noiden kuvien perusteella

    VastaaPoista
  2. anonyymi: ei tosiaankaan ole, noista tosi moni on otettu samoissa kemuissa ja niinku mä jo sanoin niin en ottanu varsinkaan alkuvuodesta kuvia oikein muuten paitsi kun olin juhlimassa:)

    VastaaPoista
  3. biletystä? enemmänkin ehkä teinikännien vetämistä

    VastaaPoista
  4. anonyymi: noi sun kommentit on ihan kivoja, mut mitäpä jos tulisit vaikka ens kerralla sanomaan suoraan mulle koska en aio julkasta kommenttejas enää:)

    VastaaPoista
  5. laitoitko ton jalannostokuvan sen takia että kaikki tanssista vähänkin tajuavat voivat etsiä siitä virheitä?

    VastaaPoista
  6. anonyymi: joo sehän mulla tuli heti ensimmäisenä mieleen:D ööh laitoin sen siks ku ajattelin et pitää olla joku tanssikuvaki ku vuoden aikana tuli tanssittua, ja koska en tiiä mitä muut ois tykänny jos oisin laittanu jonkun ryhmäkuvan niin laitoin kuvan pelkästään itestäni ja koska mulla ei satu pahemmin olemaan itestäni pelkästään tanssikuvia niin ei ollu paljon muita vaihtoehtoja kun tuo. kerro toki mitä virheitä bongaat?

    VastaaPoista
  7. Kivoja kuvia :) ja kiva postaus :>! harmi vaan kun noita kuvia ei saa klikattuu isommaks :)

    VastaaPoista
  8. hei onks sulla tossa tokanrivin oikeenlaidan kuvassa itserusketus vai ootko oikeesti noin ruskettunut kesällä?=)

    VastaaPoista
  9. Kivoja kuvia =) Ja arvostan koska tiedän miten paljon vaivaa oot nähny tän postauksen eteen noiden kuvien ettimisen, muokkaamisen ja lataamisten kanssa..! Lukijat ei vaan tiedä sitä kaikkea vaivaa.
    Mut eipä täs muutaku että tsemppii noiden vihasten anonyymien kaa ja toivon mukaan ens vuodesta sit tulee parempi ku kerta niin toivot >::--)

    VastaaPoista
  10. anonyymi: olin mä ainaki viime kesänä huomattavasti ruskeempi mitä mä muullon oon, mut muistaakseni tossa oon laittanu vielä lisäks itseruskettavaa:)

    peeta: sanoppa muuta!kiitti:)

    VastaaPoista
  11. Miksi ihmiset lukee tätä blogia jos on vain valittamista? Mutta tsemppiä sulle ja kiva postaus :)

    VastaaPoista
  12. kiitti vastauksesta haluisin viel kysyä, että käytitkö geeli vai suihku vai millasta ruskettavaavoidetta? merkki? ja mitenkä sait sen tasaisesti levitettyä ja uskolsitko laittaa ihan kasvoihin asti? :) ite en oo itseruskettavien kanssa ikinä onnistunut!

    VastaaPoista
  13. anonyymi: käytin vähän vuorotellen sekä geeli että sellasta kosteusvoiteen tapasta:) kasvoille levitin harvoin koska siitä tuli rajat, mut meikkasin sit naaman silleen että täsmäs muun kropan väriin. tein kesällä postauksen tuotteista joita käytin, tässä ois linkki http://littlebitvain.blogspot.com/2010/07/my-tan.html
    toivottavasti oli apua:D

    VastaaPoista
  14. ootko kiinnittäny ikinä huomiota, että sulla on jalat tolleen sisäkiertoon vissiin joka kuvassa? teetkö tahallas vai onks se joku rakenteellinen juttu?

    VastaaPoista
  15. anonyymi: vissii iha rakenteellinen ja luonnostaan tuleva juttu ku en pahemmin ajattele kuvaushetkellä et miten mun jalat on:D

    VastaaPoista
  16. Eksyin tänne sun blogiis iha sattumalta, ja sit tää näytti nii lupaavalt et rupesin selailee eteenpäin :-) Täytyy nyt kyllä vilpittömästi sanoo et oot yks kauneimmista ketä oon ikinä nähny :o oikeii epäreiluu mite joku voi olla noin täydelline :-) ja mun mielest varsinki noi ruskeet hiukset sopii sulle sikahyvin !!
    oijoi rupeen kyllä nyt lukijaks !

    VastaaPoista
  17. ninni: kiitos paljon, kiva jos tykkäät!:)

    VastaaPoista
  18. Ihme negatiivisia kommentteja kaikesta mahdollisesta pienestä täällä.. ihme vineemistä. Oot kaunis tyttö ja tyyli on kohdillaan! Joskus elämässä tekee virheitä, mutta niin niistä opitaan.

    VastaaPoista
  19. sulla on niin kiva tyyli ! ja täydelliset hiukset, varsinki noissa ekoissa asukuvissa :)

    VastaaPoista