11.1.2011

tell the devil I said hey

Alan käydä jo epätoivoseks facebookin kanssa, en tajua miten saan muutettua profiilikuvan johonkin valmiiks ladatuista profiilikuvista. Tossa profiilikuvat albumissa ei jostain syystä oo mitään muokkaa -toimintoo, vaikka sellanen kaikissa muissa kansioissa on. Poistaisin kovin mielelläni vanhoja profiilikuvia jne mutta en vaan yksinkertasesti löydä keinoo siihen:D eli jos joku osais neuvoo miten pystyn muokkailee noita niin kiitos!





 Tollasta mulla oli päällä tänään. Mulla meni eilen varmaan tunti ku mietin vaatteita ja keksinki lopulta jotain mut sitten mieli muuttuki aamulla. Oon kyllä suunnitellu jo etukäteen tietyille päiville tietyt asut päivän ohjelman perusteella, weirdo?:D Siks inhoonki niitä päiviä jollon on melkeinpä sama mitä päällä on. Tykkän muute tosta läpikuultavasta topista toosi paljon, mut tohon tarttuu koirankarvat ihan sika helposti. Valkee koira+mustat vaatteet, not so good.
Pakollinen kynsikuva, tällä kertaa lakkasin kynnet vähän värikkäämmin ku yleensä.



 Eilen mulla oli tosi kevyt silmämeikki, joten vaihtelun vuoksi meikkasin tänään vähän tummemmin. Kuten näkyy niin toi luomiväri on kerenny jo vähän levitä käytössä. Mulla on jostain syystä kauhee kriisi et miten mä meikkaan vanhojen tansseihin, pitäs vissiin testailla etukäteen jo:) Mietin eka meikkaajalle menemistä, mut mun siskon kaverilla on tosi huonoja kokemuksia meikkajalla käymisestä omissa tansseissaan niin en sitten ottanu riskiä ja varannu itelleni meikkaajaa. Huomatkaa muuten noissa kuvissa noi mun ei-niin-ihanat pisamat, joita ei onneks oo tällä hetkellä niin paljoo ku kesällä. Onneks noi saa meikin avulla melko piiloon, en tykkää noista yhtään itelläni.


 Kotona mua ootti sitten kiva ylläri, nimittäin se vanhojen tanssimekko! Eihän tässä mennykkään ku varmaan 3-4kk saada se. Voitte vaan kuvitella miten mua pelotti avata toi paketti ja kattoo mitä sieltä tällä kertaa paljastuu.. Vaikee kuvitella et mä olin jo viime keväänä päättäny et toi on se mekko minkä haluan:D yleensä mun mieli kerkee muuttua miljoona kertaa mut toi tais sitten olla rakkautta ensisilmäyksellä.


Mekon mukana tuli korvauksena tosta koko jupakasta tollanen vaaleenpunanen iltalaukku, joka ei ikävä kyllä oo yhtään mun tyylinen. Eli jos joku olis kiinnostunu ostaa ton toosi halvalla niin mulle voi laittaa sähköpostia ja kysellä lisää!


Lisäks postissa tuli se mun eilen tuskastelema asoksen tilaus, joka muuten meni ihan nappiin! Täällä on parempaa kuvaa tilatuista vaatteista, joten en ruennu enää erikseen ottaa noista kuvia.

8 kommenttia:

  1. no painat sitä kuvaa ja sit alhhaalla oikeella on poista kuva ja muitakin juttuja.

    VastaaPoista
  2. paljolla voisit myydä tuon laukun?:)

    VastaaPoista
  3. Tosi hieno asu, sun blogi vaikuttaa tosi mielenkiintoselta

    VastaaPoista
  4. hmm... pitää miettiä tota laukkua. ei se kyl mun vanhojenmekkoon käy mut muuten jos käyttöö löytys:)

    VastaaPoista
  5. iiiihana toi laukku! hmmm tekisinköhän tommosella mitään.... :D

    VastaaPoista
  6. maisa: etköhän sä sille jotain käyttöö keksis;)

    VastaaPoista
  7. "Miten voin poistaa vanhoja profiilikuvia?
    Jos haluat poistaa profiilikuvan, näytä ensin albumi klikkaamalla nykyistä profiilikuvaasi. Jos haluat poistaa nykyisen profiilikuvasi, valitse kuvan alta Poista profiilikuva. Sitten voit poistaa valokuvan Poista tämä valokuva -linkistä. Myös vanhojen profiilikuvien kohdalla näkyy Poista tämä valokuva -linkki. Kun kuva on poistettu, kukaan käyttäjä ei näe sitä profiilikuva-albumissasi."

    https://www.facebook.com/help/?page=809&hloc=fi_FI

    VastaaPoista