7.1.2011

there she goes that grazy girl

Meinasin aamulla myöhästyä taas vaihteeks koulusta pelkästään siks että en keksiny mitään päälle pantavaa. Olin toki eilen jo keksiny mitä laitan päälle, mut käytännössä mun miettimä asu ei sitten näyttänytkään niin kivalle. Miks ihmeessä perjantaisin on niin vaikeeta? Tulis nyt ees vihdoin se mun asoksen tilaus, josta viikko sitten tuli sähköpostia et se on lähetetty.

Päälle pääty sit lopulta toi vähälle käytölle jääny neuletakki. Mulla on varmaan miljoona neuletta ja neuletakkia joita en käytä ollenkaan tai oon käyttäny kerran tai pari. En raski vaan myydä niitä pois ku aina mietin et ehkä niille tulee joskus myöhemmin käyttöö. Pitäs varmaan joskus tehä sellanen video missä esittelen vähän mun vaatekaapin sisältöö, yllättyisin varmaan itekkin siitä käyttämättömien vaatteitten määrästä mikä siellä kaapissa lymyilee... Nyt ei muuten onnistunu vieläkään ''täydelliset'' asukuvat ku ei meinattu löytää mitään paikkaa Roopen kanssa jossa ei ois ihmisiä hirveesti, ja meillä kesti kaupungilla aika pitkään ku Roope etti itellensä farkkuja ja mä kattelin kans jotain.

 Lopulta mukaan lähti vaan kirpparilta tollanen kimallepaita. Meinasin kans ostaa sellasen pitkän valkeen villahameen että olisin voinu tuunata siitä itelleni lyhyen, mut se oli tosi iso mulle joten en sitten vaivautunu. En kerenny käydä mun lempparikirppiksellä, vaan pelkästään ''huonommalla''. Kävin kans lindexissä ja meinasin taas käyttää 20e paitaan josta en edes pahemmin tykänny... Oonkin vissiin maininnu pariin otteeseen tosta mun pakosta käyttää kaikki rahat pois? No nyt onnistuin onneks hillitsee kerranki itteni, jääpähän sitten toiselle kerralle rahaa jos löydän jotain oikeesti kivaa.
Nyt mä jatkan tacojen parissa, vaikka ne onki ehkä maailman epäkäytännöllisimpiä syötäviä:D

8 kommenttia:

  1. oisit nyt ees laittanu valkeet rintsikat ton paidan alle tai topin...

    VastaaPoista
  2. Kiva toi asu :) mistä tuo valkea paita on?

    VastaaPoista
  3. anonyymi: ihan tarkotuksella en laittanu ku mun mielestä näyttää kivemmalta ku tollasen paidan alla on mustat rintsikat:) makuasia

    anonyymi: h&m:ltä<:

    VastaaPoista
  4. oi toi kaulakoru on ihana<3 mistä se on? :>

    VastaaPoista
  5. anonyymi: itekkin tykkään siitä ja se on h&m:ltä tilattu:)

    VastaaPoista
  6. vasta nytten eksyin jotenkin sun blogiin, sulla näyttäis olevan tosi kiva tyyli! :)

    VastaaPoista
  7. mikä on mielestäsi iisalmen paras kirppari?:> t: iisalmessa joskus kirppareilla käyvä kajaanilainen

    VastaaPoista
  8. anonyymi: se louhenkadun kirppis mikä on suomalaisen kirjakaupan vieressä:)

    VastaaPoista