15.1.2011

you was trouble from the first kiss

1. pikanen peilin kautta räpsästy kuva tän päivän asusta. Toi pallopaita on ollu viime aikoina melko vähäsellä käytöllä, joten piti vaihteeks vetästä se päälle.

2. käytiin tosiaan äitin kaa ostelee mulle juttuja vanhojen tansseja varten, ja mukaan lähti mm. toi piz buinin itseruskettava. Jos toi ajaa asiansa hyvin niin mun ei tartte lähtee suihkurusketukseen tai solariumiin. Hintaa tolla oli 26e eli aika paljon verrattuna ihan perus markettien itseruskettaviin, joten luulis olevan hyvä. Tossa on onneks naamalle ja kropalle erikseen ruskettavaa:) Ei muuten ollu mikään halpa reissu ku rahaa palo vajaa 200e ja vielä ois kengät, tekoripset ja meikinpohjustukset ostamatta:D Kampaajaanki palaa jonkun verran rahaa, eli ei kovin halvaks tule yhet tanssit.

3. voisko noi lumet lähtee jo pois niin pääsisin käyttää noita kenkiä? Noi on lojunu mun hyllyn päällä monta kuukautta ilman käyttöö, ku en vaan yksinkertasesti uskalla lähtee liukastelee noilla ulos. Olin muuten eilen varmaan melko ihana näky ku kävelin salilta kotiin, mun hiukset oli hiestä märät ja ton kelin takia vieläpä jäätyny, ja koska lumi tuprutti suoraan silmiin mun silmät vuoti siihen malliin että oli pakko kävellä suunnilleen silmät kiinni. Kesä tänne kiitos!

4. testailin tossa mun pari vuotta sitten ostettua karvahattua, joka ei oo kyllä ollu käytössä oikeestaan ollenkaan. Tuntuis jotenki tyhmältä käyttää tota ku mun ulkoilu pohjautuu tällä hetkellä melko pitkälti siihen et kävelen autoon ja autosta ulos:D

Kivaa viikonloppua kaikille!

EDIT// Tinypic päätti raiskata kaikki mun sitä kautta latamaani kuvat pikselimössöks, joten joudun nyt lataa melkeinpä kaikki blogini kuvat uudestaan. Great! Tosiaan huomasin ton vasta äsken ja kellohan näyttää nyt 2.09 joten lataan nyt uusiks vaan ihan ekojen postauksien kuvat ja huomenna sit yritän saada loputki ladattua uudestaan. Ärsyttää kyllä sikana ku pitää nähdä niin kauheesti vaivaa ku kuvat muutenki lataa hitaasti, älkää välittäkö siis jos selaatte vanhoja postauksia ku siellä ne kuvat on tosiaan ihan kauheita.

13 kommenttia:

  1. eiks ton otsikon pitäis olla you _were_... ? :D

    VastaaPoista
  2. anonyymi: eei vissii ku toi on bruno marsin grenadesta otettu toi pätkä ja kappaleen lyriikoissa se menee noin:) http://www.metrolyrics.com/grenade-lyrics-bruno-mars.html

    VastaaPoista
  3. voitko tehä huonepostauksen :D

    VastaaPoista
  4. anonyymi: oon aika monesti laittanu kuvia mun huoneesta eli oon tavallaan tehny jo, selaile vaan taaksepäin blogia nii niitä pitäs tulla vastaan:)

    VastaaPoista
  5. mikä päivä iisalmessa tanssitaan vanhat?

    VastaaPoista
  6. tää ei nyt mitenkää liity tähä postaukseen mut mietin ku joskus sanoit et hirveen moni iisalmesta käy lukee sun blogii nii miten näät sen et just iisalmesta? =D taiku mun kaveri näkee vaa sen maan et mistä maasta on käyny lukee ja sillee nii mistähä sieltä näkee sen kaupunginki?

    VastaaPoista
  7. saako kysyy mikä sun kuppikoko on :D enkä oo mikään perverssi

    VastaaPoista
  8. anonyymi: mä käytän google analyticsia niin sieltä näkee myös kaupungit:)

    anonyymi: en viitti täällä huudella:D

    VastaaPoista
  9. mite sä saat levitettyä sen itseruskettavan niin hyvin et se menee ihan tasaseksi? tai mitä tekniikkaa käytät?

    VastaaPoista
  10. hei onko sulla formspringii?

    VastaaPoista
  11. anonyymi: ei mulla oo oikein mitään tekniikkaa, levitän vaan ihan normaalisti ja annan kuivua kunnolla:) mutta siis kuorin ihon aina ennen itseruskettavan laittamista ja jos ei oo kosteusvoidemainen itseruskettava niin levitän eka kosteusvoidetta.

    anonyymi: ei oo:)

    VastaaPoista