21.1.2011

you're bringing me in and then you're kicking me out again

Hellou! Tänään ajattelin piristää päiväänne mm. tällaisilla perus asukuvilla (onko toi yhdysana?). Niinku joku sanoki, mä voisin välillä ottaa vähän erilaisia kuvia. Oon jumiutunu aika lailla samanlaisiin kuviin, töhö mikä töhö. Lupaan yrittää edes joskus keretä ottaa vähän toisenlaisiaki kuvia:) Mut eikös noi maanantain asukuvat oo ees vähän tavallisesta poikkeavampia paskempia?

Tänään oli niinki ihana koulupäivä ku eka ja vika tunti koulua. Skippasin suosiolla ekan tunnin ku olis ollu vaan kuuntelu, ja sitte herättyäni lähdin aamupalalle kiinalaiseen.

Pakko oli laittaa tää kuva ihan vaan teidän kiusaks;) Tolta mun annokset pääsääntösesti näyttää kiinalaisessa, aika tylsää joo. Tää oliki muute eka kerta ku poikkesin laihiksesta ja herkuttelin! Pitäähän sitä sillon tällön herkutella vaikka mikä ois.

Herkuttelun vastapainoks kävinki sitte salilla mun päivän ainokaisen tunnin jälkeen. Salilla sattuki olee sit sellanen päivä et pääs ilmaseks sisään. Piti sitte lähtiessä hikisenä ja naama punasena napata tollanen nolo teinipeili kuva. Kädessä muuten näköjään vieläki musta jälki eilisten päikkäreitten jäljiltä, ku jostain syystä mun silmät vuotaa tosi helposti nukkuessa.

Kotona mua ootti tollanen pikkurellukka, joka sitte tietysti ois halunnu putsata koko mun naaman päivän aikana kertyneistä lioista. Ja ei, en ole itkenyt tossa ekassa kuvassa vaan sen salilla käynnin ansiosta hiki levitti mun meikit pitkin poskia. Harva muuten uskoo irinasta että se on jackrusselinterrieri, koska se on niin pieni eikä näytä muutenkaan yhtään jackrusselilta.

Siinä eilisessä new lookin tilauksessa tuli vanhojen tansseihin tarkoitettujen korujen lisäks tollaset jänskät korvikset ku mulla on niin vähän korviksia, sekä tollanen söpö kukkasormus. Tilasin ton kukkasormuksen itseasiassa varuilta jos laitan sen siellä tansseissa hanskojen päälle, siks toi on vähän isokokonen. En mä kyllä tiiä laitanko tota, saattais näyttää tyhmältä hanskojen kanssa.

Ostin eilen lumenen valokynän ku toi nyt vaan sattuu olee ainut ihan oikee valokynä jonka tiiän. Huomenna ohjemassa ois käydä muutes taas emotionissa ostaa mulle meikkejä, tosin tällä kertaa vaan ripsari, eyeliner ja meikinpohjustusvoide. Lisäks tarkotuksena ois ostaa kuorintavoidetta ku edellinen on loppu, nii pääsen sitte jossain vaiheessa tekee rusketusta itelleni tansseja varten. En mä oo etuajassa, en...

Sitte tän päivän ostos eli nahkahousut! Käväsin kiinalaisen jälkee pitkästä aikaa seppälässä ja ihme kyllä sieltä löyty jotain kivaa. Mulla on vissii vieläki traumoja ku joskus seppälässä myytiin pelkästää sellasia örkkivaatteita... Mutta siis noi nahkahousut makso alennuksen jälkeen vaan 15e (alkuperänen hinta n. 35e), joten pakkohan noi oli ostaa. En oo itseasiassa mikää suuri nahkahousujen fani, varsinkaan sellasten vähän löysien. Noi omani on onneks tiukat ja plussaa vielä takataskuista:)

Loppuun vielä tällanen ylläri, eli meikitön kuva musta! Sori jos joku näkee painajaisia. Mutta siis tossa näkyy aikas hyvin miten paljon multa noita pisamia löytyy. Miksen voi päästä niistä ees talvella eroon? Muilla pisamat kyllä näyttää kivoilta mut itelläni en tykkää yhtään, suorastaan vihaan noita. Niin ja kuten näkyyki niin mulla tosiaan on melko vaaleet ripset ja kulmakarvat (huonosti nypitytki taas vaihteeks). Mut siitä oon kaikkein onnellisin että mulla ei oo enää aknee, niinku joskus ikuisuus sitte seiskalla oli. E-pillerit<3

Löysin äsken muuten aikas monta iisalmelaisten blogia, ja iha yllätyin ku niitä oli niin paljon. Musta on kivaa et niin moni on nyt uskaltanu tehä blogin, mulle itelleni oli tosi vaikeeta sillon ekalla kerralla varsinki tehä blogi ku tiesin et ennen mua oli tasan yks iisalmelainen pitäny blogia ja sekää ei päättyny sit kovin hyvin ilmeisesti. Niin ja kiva et monet niistä blogeista on sellasten ihmisten joita en oikeestaan tiiä ees nimeltä ku ulkonäöltä vaan, ja ihan erilaisia blogeja ku mitä oon ite tottunu lukee. Oon muute vissiin vähän jäljessä ku tume ties kaikista niistä blogeista ennen mua... Ei oo vaan ollu aikaa kyyläillä.

Tässä vielä biisi johon oon melko tykästyny, vaikkei tää näköjään mikään kovin uus olekaan. Ei tää taija olla ees ihan tyypillistä musiikkia mitä kuuntelen.


Eipä mulla muuta, tässä postauksessa tuliki yllättävän paljon asiaa. Hyvää viikonloppua kaikille!

13 kommenttia:

  1. itekki vihaan pisamia hurjasti! :D

    VastaaPoista
  2. blogit on vaan tulleet ilmeisesti muotiin.. :D tai siltä ainakin tuntuu, kun täältä pikkupitäjästäkin jo niinkin monta löytyy!

    VastaaPoista
  3. Anteeksi nyt vain,... mutta en suosittele tuon kukkasormuksen laittamista niiden hanskojen päälle :)?

    VastaaPoista
  4. ihanaa että näin monet uskaltaa tehä täällä blogeja, ja ei kukaan mitään painajaisia tosta meikittömästä kuvasta nää tosi nätti oot meikillä ja ilman :)

    VastaaPoista
  5. kellä kaikilla iisalmelaisilla sitten on blogi?

    VastaaPoista
  6. anonyymi:
    http://something--crazy.blogspot.com/
    http://secondhandchance.blogspot.com/
    http://withsugarapple.blogspot.com/
    http://johannasd-thisismylife.blogspot.com/
    http://laura-glitter.blogspot.com/
    http://pocketsizedlion.blogspot.com/
    http://coffee-break-with-alice.blogspot.com/
    http://rakkauslada.blogspot.com/

    iisalmesta lähtösin:
    http://eveski.blogspot.com/

    tossa oli ainaki noi mitä mä tiiän, aikamoinen liuta tosiaan:D

    VastaaPoista
  7. bloggailusta on tosiaan tullu uus villitys mut toisaalta just kiva! ;) oottakaapa vaan parin vuoden päästä ei oo yhtään jännää et jollain on blogi :D

    VastaaPoista
  8. en ois kyllä ihan heti aatellu että sun koira on jackrusseli, kun meillä on sen rotunen :D iha yllätyksenä tuli ku luulin sekarotuseks:DD

    VastaaPoista
  9. ohhoh, en itekkään tiennyt noin monta blogia iisalmesta! :D pitääpä tsekata :D

    VastaaPoista
  10. heii tietääks joku vielä mikä sen sinidaan blogi oli joskus katoin sitä mut en muista enää nimee tai osotetta ?? :) t.kyylä

    VastaaPoista
  11. anonyymi: siis kuka sinidaa?: D en oo kuullukkaan

    VastaaPoista